۱۸ دی ۱۳۹۹، ۲۰:۰۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تاکید کرد:

ضرورت توسعه و ارتقای سطح خدمات مراکز درمانی قنوات

ضرورت توسعه و ارتقای سطح خدمات مراکز درمانی قنوات

قم- رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به افزایش جمعیت شهر قنوات گفت: توسعه مراکز خدمات بهداشتی و درمانی، درمانگاه های خصوصی و احداث پلی کلینیک در قنوات ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا قدر ظهر پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات مراکز بهداشتی و درمانی شهر قنوات با اشاره به ضرورت توسعه مراکز خدمات مرکز بهداشتی شهر قنوات در کنار توسعه جمعیتی گفت: اقدامات و پیگیری‌های مسئولان شهر قنوات قابل ملاحظه است و یکی از اولویت‌های ما ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی در سطح استان است.

وی افزود: قنوات در نزدیکی شهر قم واقع شده و از پتانسیل خوبی برخوردار است و با توجه به وجود دسترسی مواصلاتی مناسب در این بخش، می‌توان بخشی از نیازهای بهداشتی درمانی بخش مرکزی استان را به این قسمت منتقل کرد که به‌راحتی برای مردم قابل‌دسترس است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با تأکید بر ضرورت ارائه بهترین سطح خدمات به مردم استان بیان کرد: در این خصوص ابتدا لازم است کار کارشناسی صورت گیرد و از زیرساخت‌ها و پتانسیل‌ها برآورد خوبی به عمل آید تا بتوان برنامه‌ها را به‌صورت هدفمند و تأثیرگذار اجرایی کرد.

وی افزود: از جمله اموری که برای مردم قنوات ثمربخش است، توسعه درمانگاه‌های خصوصی و احداث یک پلی کلینیک می‌باشد که علوم پزشکی قم آمادگی لازم برای صدور مجوز به بخش خصوصی را در این زمینه داراست.

همچنین در این جلسه سید حسن حسینی رئیس شورای شهر قنوات با اشاره به رایزنی‌های صورت گرفته از طرف شورای اسلامی و اعلام آمادگی برای اهدای زمین رایگان جهت ساخت یک بیمارستان تخصصی گفت: مجموعه مدیریت شهری قنوات این آمادگی را دارد که بعد از اعطای زمین رایگان از طرف خیرین، کمک‌های اولیه را جهت ساخت بیمارستان تخصصی انجام دهد.

کد خبر 5116633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha