۳۰ دی ۱۳۹۹، ۱۶:۳۷

برای حضور در لیگ برتر؛

بانوان هندبالیست اسفراین در لیگ یک دست به توپ می‌شوند

بانوان هندبالیست اسفراین در لیگ یک دست به توپ می‌شوند

بجنورد- سرمربی تیم هندبال بانوان «لوله‌گستر» اسفراین از حضور این تیم در مسابقات دسته یک کشور خبر داد و گفت: هدف تیم کسب افتخار دیگر برای ورزش بانوان استان و حضور در لیگ برتر است.

سمیه ریحانی در گفتگو با مهر با اشاره به مسابقات قهرمانی لیگ دسته اول هندبال بانوان کشور اظهار داشت: این دوره از رقابت‌ها از تاریخ سوم بهمن ماه به صورت متمرکز در شاهرود برگزار می‌شود.

سرمربی تیم هندبال بانوان «لوله‌گستر» اسفراین تصریح کرد: این دوره از مسابقات با حضور ۱۰ تیم و به صورت دوره‌ای برگزار خواهد شد و تیم‌های اول تا سوم مجوز حضور در مرحله بعدی بازی‌ها که حکم انتخابی جهت حضور در لیگ برتر را دارد، حاضر خواهند شد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم افزود: بیش از یک هفته از اردوی آماده‌سازی تیم می‌گذرد و بازیکنان با تمرینات فشرده زیر نظر مربیان تیم از جمله «نونا سنگ سفیدی» در حال آماده‌سازی جهت حضور پرقدرت در این دوره از رقابت‌ها و کسب افتخاری دیگر برای ورزش بانوان خراسان شمالی و اسفراین هستند.

ریحانی در انتها گفت: اشتغال به ورزش حرفه‌ای مغایرتی با مأموریت اصلی بنده به عنوان یک مادر و همسر نداشته و با حمایت‌های خانواده و به طور خاص همسرم در حال پیگیری کارها هر دو مسیر هستم.

کد خبر 5125853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha