۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۶:۲۷

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی:

۵۱۳ کیلوگرم انواع موادمخدر در آذربایجان غربی کشف شد

۵۱۳ کیلوگرم انواع موادمخدر در آذربایجان غربی کشف شد

ارومیه - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی از کشف ۵۱۳ کیلوگرم انواع موادمخدر صنعتی و سنتی با اجرای طرح امنیت اجتماعی در ۴ روز، در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ شمسعلی حق وردیان ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص طرح امنیت اجتماعی در استان اظهار کرد: پلیس استان طرح‌های مختلفی را به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاریهای اجتماعی در بین مردم اجرایی می‌کند.

وی ادامه داد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با خرده فروشان مواد مخدر طی هفته گذشته به مدت چهار روز در این استان اجرایی شد و در قالب اجرای این طرح، ۵۱۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف و در این رابطه ۴۶۴ نفر توزیع کننده سابقه دار مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی گفت: همچنین در این راستا، ۴۴ دستگاه خودرو سواری، سبک و سنگین که در امر جابجایی مواد مخدر مورد استفاده قرار می‌گرفت، توسط پلیس توقیف شد.

وی با بیان اینکه از سال ۹۸ تاکنون دو مرحله امحا مواد مخدر به میزان ۹۰ تن در استان انجام شده است، ادامه داد: طرح‌های هدفمند در جهت مبارزه با تهیه کنندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر و شناسایی باندهای توزیع از اهداف پلیس مبارزه با مواد مخدر است.

کد خبر 5132610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha