۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۵۴

دبیر حزب موتلفه استان قزوین:

شعار مدیر انقلابی بودن با رفتارهای غیر شفاف در تضاد است

شعار مدیر انقلابی بودن با رفتارهای غیر شفاف در تضاد است

قزوین - دبیر حزب موتلفه استان قزوین گفت: نمی‌شود خود را مدیر انقلابی بدانیم اما رفتارهایی غیر شفاف داشته باشیم.

محمدحسین شفیعی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه یکی از پاشنه آشیل‌های نظام در طول یکی دو دهه اخیر بحث ویژه خواری، رانت و فساد مخصوصاً از نوع اقتصادی از سوی برخی مدیران و مسئولین است، اظهار کرد: سلامت نظام در شفافیت آن است.

وی افزود: اگر به‌عنوان مدیر در نظام اسلامی در فعل و انفعال و رفتارهای خود شفافیت نداشته باشیم ظن این‌که در پس فعالیت‌های ما فسادی کمین کرده باشد وجود دارد و باید به آن دقت کرد.

نمی‌توان شعار انقلابی‌گری داد اما رفتارها و عملکردی غیر شفاف داشت

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: رعایت شفافیت برای همه مدیران در نظام اسلامی مخصوصاً مدیرانی که خود را به جریان و تفکر انقلابی منتسب می‌دانند مهم‌تر است و نمی‌توان شعار انقلابی‌گری داد اما رفتارها و عملکردی غیر شفاف داشت.

وی با بیان اینکه نمی‌توانیم خود را مدیر انقلابی بدانیم اما رفتارهایی غیر شفاف داشته باشیم، اضافه کرد: حقیقت این است که انسان باید در قبال مسئولیت خود شفاف باشد تا کمترین شائبه‌ای برای او باقی نماند.

شفیعی‌ها ادامه داد: از سویی این افراد باید دقت کنند که رقبای این دست از مدیران بعید نیست برای رقابت سیاسی و کمرنگ کردن فساد خود به دنبال برملا کردن این ارتباطات غیر شفاف باشند و سعی کنند به این‌گونه رفتارها به‌نظام و انقلاب و سلامت مدیران آن خدشه وارد کنند.

وی با بیان اینکه همه ما در قبال رفتارهای خود در آخرت باید پاسخگو باشیم، عنوان کرد: این افراد در دنیا هم عاقبت خوشی نخواهند داشت و ممکن است به دلیل برملا شدن چهره واقعی دوره خود را به‌عنوان یک چهره انقلابی نتوانند به پایان برسانند.

این چهره سیاسی استان قزوین تصریح کرد: اگر مدیری رفتارهایی مشکوک و بدون شفافیت داشته باشد حیثیت و آبروی او در معرض مخاطره قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: امروز هر مسئولی در نظام جمهوری اسلامی به‌مانند سایر نظام‌های حاکمیتی دنیا باید در قبال رفتارها و عملکردهای اقتصادی و اجتماعی خود پاسخگو باشد و نمی‌توان صرفاً به سابقه و شعارهای او اکتفا کرد.

دبیر حزب موتلفه استان قزوین گفت: وقتی فردی با تابلوی نیروی انقلابی مسئولیت قبول می‌کند اگر جدی و شفاف نباشد به انقلاب و ارزش‌ها ضربه خواهد زد.

وی ادامه داد: بسیاری از تشکیک‌هایی که امروز در ذهن مردم وجود دارد به‌واسطه همین رفتارها است و مردم این‌گونه می‌گویند که چه فرقی بین این مدیر و مدیر زمان شاه که خود را در برابر هیچ‌کس پاسخگو نمی‌دانست وجود دارد.

شفیعی‌ها افزود: امروز در سالروز انقلاب اسلامی وقت آن رسیده است که مسئولان علت شکل‌گیری انقلاب را مرور کرده و با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کنند و در مسیر خواسته‌های شهدا و تحقق آرمان انقلاب حرکت کنند.

وی اظهار کرد: خدمت به مردم اگر در یک بستر پاک و سالم اتفاق نیفتد، اگر برای تک‌تک مردم زندگی مطلوبی هم بسازیم بازهم آلوده است و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری نمی‌توان با دستمال آلوده شیشه کثیف را پاک کرد.

جریان عدالت‌خواه پویاتر و زنده‌تر از گذشته است

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اشاره به انتخابات پیش رو عنوان کرد: به نظر می‌رسد جریان و عناصر جدیدی مسئولیت کشور را بر عهده خواهند گرفت و باید به شفافیت دقت داشته باشند و پذیرفتنی نیست با شعار خدمت عملکردی غیر شفاف داشته باشند.

وی تصریح کرد: جوانان انقلابی باید این عهد و پیمان با نیروهای منتسب به انقلاب را داشته باشند که عهد اخوتی باکسی ندارند و اگر مدیری از مسیر رهبری و انقلاب کمترین انحرافی داشته باشد با او برخورد خواهند کرد.

دبیر حزب موتلفه استان قزوین دوران گذشته تمام شده و دوره اینکه هر مسئولی با هر عنوان مسئولیتی، هر رفتاری بخواهد داشته باشد تمام شده است و هر حرکت غیر شفاف مدیر و مسئول مورد پرسش و مطالبه مردم و جریان عدالت‌خواه قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: جریان عدالت‌خواه پویاتر و زنده‌تر از گذشته است و اجازه نمی‌دهد از گلوی این دست از افراد آب خوشی به پایین برود

شفیعی‌ها در پایان یادآور شد: امروز همه مدیران و مسئولین در معرض دید مردم قرار دارند و باید مراقب رفتارهای خود باشند.

کد خبر 5134344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha