۱۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۶:۲۰

با حضور استاندار سمنان؛

ساختمان جدید خانه نوباوگان سمنان به بهره‌برداری رسید

ساختمان جدید خانه نوباوگان سمنان به بهره‌برداری رسید

سمنان- مدیرکل بهزیستی استان سمنان از افتتاح ساختمان جدید خانه نوباوگان سمنان با حضور استاندار خبر داد و گفت: در این مرکز ۱۳ کودک نگه‌داری می‌شوند.

علیرضا ایزد پور در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه هم‌زمان با اولین روز دهه فجر، ساختمان جدید خانه نوباوگان سمنان با حضور استاندار سمنان به بهره‌برداری رسید، ابراز داشت: این مرکز سال ۹۰ با ظرفیت ۱۲ کودک کار خود را شروع کرده است که با مشارکت خیران و بخش خصوصی ساختمان جدید ساخته و در اختیار آن‌ها گذاشته شد.

وی ضمن بیان اینکه مؤسسه خیریه شمیم بهشت سال ۹۶ پس از تهیه و خرید زمین به متراژ ۴۳۷ متر از مسکن و شهرسازی ساخت مجموعه را آغاز کرد، افزود: این مرکز بااعتبار بیش از ۳۰ میلیارد ریال در دو طبقه ساخته‌شده است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه در حال حاضر ۱۰ پرسنل به ۱۳ کودک این مرکز خدمات آموزشی و نگهداری ارائه می‌دهند، ابراز داشت: ماهیانه برای هر کودک مبلغ شش میلیون ۵۰۰ هزار ریال یارانه توسط سازمان بهزیستی به حساب مرکز واریز می‌شود.

ایزد پور بابیان اینکه ۱۲ خانه نگهداری کودکان و نوجوانان در استان سمنان وجود دارد، در ادامه تصریح کرد: این مراکز به ۲۰۰ کودک و نوجوان بی‌سرپرست و بد سرپرست خدمات نگهداری، آموزشی را ارائه می‌دهند.

وی ضمن بیان اینکه خیران در انجام این کار ارزشمند نقش بسیار مهمی را ایفا کردند، افزود: احداث این مرکز به منزله ثواب اخروی و برکت دنیایی برای آن‌ها خواهد بود که امیدواریم در ادامه روند کار، نیکوکاران این فرزندان خود را فراموش نکنند و یاری‌گر کودکان باشند.

کد خبر 5135577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha