۱۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۵۱

نماینده سابق ولی فقیه در حج و زیارت:

حجت الاسلام مظلومی نقش تاثیرگذاری در نشر مفاهیم قرآنی داشت

حجت الاسلام مظلومی نقش تاثیرگذاری در نشر مفاهیم قرآنی داشت

زنجان-نماینده سابق ولی فقیه در حج و زیارت گفت: حجت الاسلام مظلومی نقش مهم و تاثیرگذاری در نشر و توسعه گفتمان و مفاهیم قرآنی، اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی در کشورهای مختلف داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی قاضی‌عسگر  ظهر جمعه در آئین یادبود حجت‌الاسلام مظلومی با بیان اینکه حجت الاسلام مظلومی در طول عمر با برکت خود خدمات زیادی را به قرآن کریم و مکتب اهل بیت (ع) و انقلاب اسلامی به ویژه در عرصه‌های بین‌المللی کردند، گفت: ایشان از چهره‌های مؤثر در قلمروهای حج و زیارت و اربعین و فعالیت‌های بین المللی به شمار می‌رفت.

وی افزود: حجت‌الاسلام مظلومی در زمینه اقدامات فرهنگی و اجتماعی بسیار خبره بودند و انتظار این بود که وی به درجات عالی برسند و ایشان از جمله روحانیانی بودند که به سواد روز و رسانه آشنایی داشتند و همین از امتیازات و شایستگی‌های وی بود.

قاضی عسگر با بیان اینکه حجت الاسلام مظلومی فردی اندیشمند و صاحب نظر در حوزه‌های مختلف فرهنگی و تبلیغی بودند، افزود: ارتحال حجت‌الاسلام مظلومی خسران بزرگی برای بعثه و حج و زیارت بود.

نماینده سابق ولی فقیه در حج و زیارت با یادآوری اینکه فعالیت‌های حجت الاسلام مظلومی سال‌ها به عنوان نماینده بعثه مقام معظم رهبری در کشورهای مختلف حضور داشتند، فعالیت ایشان را تأثیرگذار و جریان ساز عنوان کرد و گفت: در استرالیا و کشورهای آسیای جنوب شرقی بسیار بزرگ و با اهمیت بود.

قاضی عسگر با بیان اینکه ارتحال حجت الاسلام مظلومی خسران بزرگی برای جامعه اسلامی است، گفت: ایشان در طول عمر با برکت خود، تلاش‌های بسیاری برای نشر علوم دینی داشتند

وی، ضمن عرض تسلیت ارتحال حجت الاسلام مظلومی به مردم زنجان و خانواده و علمای این شهر، و تصریح کرد: حجت الاسلام مظلومی نقش مهم و تأثیرگذاری در نشر و توسعه گفتمان و مفاهیم اهل بیت (ع) و انقلاب اسلامی در کشورهای مختلف داشتند.

کد خبر 5139524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha