۱۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۴۲

نماینده ولی فقیه در مازندران:

احیای معنویت هدف و رسالت بزرگ انقلاب اسلامی است

احیای معنویت هدف و رسالت بزرگ انقلاب اسلامی است

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران بر لزوم تحکیم بخشی ارزش های انقلاب اسلامی در جامعه تاکید کرد و احیای معنویت را هدف و رسالت بزرگ انقلاب برشمرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی پیش ازظهر یکشنبه در دیدار خادمین خواهر ستاد نمازجمعه مرکز استان با بیان اینکه کسانی که مسئولیت کار فرهنگی را دارند باید مسئولیت خود را جدی بگیرند و جدی کار کنند زیرا کار فرهنگی بسیار مهم است، افزود: اگر برنامه ریزی فرهنگی به دست افرادی صورت پذیرد که تفکری طاغوتی و فاسد دارند، آن وقت سبک و منش افراد همان چیزی که طاغوت می‌خواهد، می‌شود.

وی با اشاره به اجرای سند ۲۰۳۰، هدف آن غربی کردن قلب و دل جوانان یاد کرد و گفت: باید ارزش‌های انقلاب اسلامی را در جامعه تحکیم بخشیم.

آیت الله لائینی شناسایی انسان‌های فاضل، متدین و توانمند و به کارگیری آنها در کار فرهنگی را یک هنر دانست و گفت: باید جامعه بزرگ بانوان که نخبگان و فرهیختگان و متدینین زیادی را شامل می‌شود، وارد میدان کرد.

امام جمعه ساری با تاکید براینکه باید ارزش‌های انقلاب اسلامی را در جامعه محکم کنیم زیرا برای این رسالت بیش از ۱۰ هزار شهید تقدیم کرده ایم، افزود: انقلاب اسلامی بزرگترین نعمتی است که وجود دارد و باید آن را حفظ کنیم و به فرمایش امام (ره) حفظ انقلاب سخت‌تر از خود انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در مازندران، مقصد اصلی انقلاب را مقصد الهی و احیای قانون خداوند دانست و گفت: هدف از انقلاب احیای معنویات بوده و اگر روزی از معنویت به مادیات برسیم انقلاب دچار مشکل خواهد شد.

کد خبر 5141173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha