۲۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۸:۰۳

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران:

تهیه نقشه‌های اساسی و زیر بنایی برای بازار تهران ضروری است

تهیه نقشه‌های اساسی و زیر بنایی برای بازار تهران ضروری است

تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به اینکه بیش از یک سوم از املاک بازار تهران اوقافی است گفت: تهیه نقشه‌های اساسی و زیر بنایی برای بازار تهران ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا چراغعلی ظهر شنبه در چهل و نهمین جلسه کمیته خدمات زیر ساخت ستاد باز آفرینی کلان شهر تهران اظهار داشت: بازار تهران هویت کشور و پایتخت بوده و تهیه نقشه‌های اساسی و زیر بنایی برای بازار تهران در خصوص هر تصمیم گیری لازم است.

چراغعلی گفت: نقاط کور، بی دفاع و متروکه از جمله نگرانی‌هایی است که در محدوده بازار وجود دارد و باید تلاش کنیم تا برنامه‌ها و کارهایی انجام دهیم تا در شرایط بحران شرایط بدتر نشود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران بیان داشت: امروز بازار تهران با مساحتی بالغ بر ۱۱۲ هکتار در قلب تهران واقع شده و صدور سند یکی از برنامه‌هایی است که پس از تهیه نقشه باید تحقق پذیرد این فرصتی طلایی برای کسبه و بهره برداران محسوب می‌شود و امیدوار هستیم با ارتباط مستقیم نمایندگان اداره اوقاف و اداره ثبت اسناد و املاک تهران به زودی تمام وضعیت املاک موقوفه تعیین و تکلیف شود.

وی عنوان داشت: بیش از یک سوم از املاک بازار متعلق به سازمان اوقاف است البته اداره اوقاف همواره گام‌های مثبتی در راه تکمیل نیت خیر واقفین برداشته است.


 

کد خبر 5146019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha