۲۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۷:۱۳

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

روزانه ۲۵ اکیپ بازرسی در استان زنجان بازار را رصد می‌کنند

روزانه ۲۵ اکیپ بازرسی در استان زنجان بازار را رصد می‌کنند

زنجان-رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: ۲۵ اکیپ بازرسی در استان تشکیل شده که به صورت روزانه در شیفت‌های صبح و عصر بازار را رصد می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر فغفوری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در قالب اجرای طرح تشدید بازرسی در ایام پایان سال که از ۱۵ بهمن آغاز و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد، اکیپ‌های بازرسی به طور مستمر از واحدهای صنفی، خدماتی و توزیعی نظارت داشته و در صورت مشاهده تخلف با آنها برخورد می‌کنند.

وی تصریح کرد: این بازرسی‌ها علاوه بر نظارت بر اقلام اساسی نظیر قند، شکر، برنج و مرغ بر واحدهای عرضه کالاهای مورد نیاز مردم در پایان سال از جمله پوشاک، کیف و کفش، آجیل و شیرینی، قالیشویی و خشکشویی و فروشندگان لوازم یدکی را نیز شامل می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: در راستای تشدید بازرسی‌ها، هم اکنون علاوه بر حضور بازرسان سازمان شاهد حضور بازرسان بسیج اصناف نیز در این طرح هستیم.

فغفوری افزود: به دلیل کمبود منابع مالی، در زمینه جذب نیروهای بازرسی و تقویت این حوزه با مشکلاتی مواجه بودیم که بسیج اصناف به صورت داوطلبانه در کنار بازرسان سازمان به ایفای بازرسی خواهند پرداخت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: تمامی اقدامات لازم برای تأمین کالاهای اساسی و مورد نیاز انجام گرفته است.

فعفوری اظهار داشت: امیدواریم با احساس مسئولیت از جانب همه مسئولان و مردم و به خصوص فعالان بازار، ایام پایانی سال، روزهای آرام و بدون دغدغه برای مصرف کنندگان باشد.

کد خبر 5149767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha