۱۶ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۱۹

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس:

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اولویت مجلس یازدهم است

 همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اولویت مجلس یازدهم است

اهر- نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با تاکید بر ضرورت اجرای دقیق طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان گفت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اولویت مجلس یازدهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، چهاردهمین همایش تجلیل از نخبگان شهرستان اهر صبح امروز با حضور مسئولان شهری و استانی در اهر برگزار شد.

احمد محرم‌زاده در این همایش با اشاره به اینکه شهرستان‌های اهر و هریس و منطقه ارسباران از ریل توسعه متوازن عقب مانده است افزود: وضعیت بیکاری جوانان در شهرستان اهر «حاد» بوده و از این‌رو تلاش می‌کنیم تا زمینه ایجاد اشتغال را فراهم کنیم.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، طرح رتبه‌بندی معلمان و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را جزو اولویت‌های مجلس یازدهم ذکر کرد، گفت: همچنین مجلس در بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ به محرومیت‌زدایی، توجه به مناطق کمتر توسعه یافته و محروم، تقسیم عادلانه بودجه کشور بین استان‌ها توجه ویژه‌ای دارد و بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ تا پایان سال‌جاری به اتمام می‌رسد.

وی از کسب ۸۷ رتبه استانی در حوزه پرورشی توسط دانش‌آموزان اهری خبر داد، ابراز داشت: ۱۱ دانش‌آموز برگزیده استانی و ۴ نفر از دانش‌آموزان اهری منتخب کشوری شده‌اند و این‌ها نشان‌گر توانایی علمی بالای دانش‌آموزان اهری است.

محرم‌زاده بابیان اینکه پیشرفت‌های روزافزون در حوزه تجهیزات نظامی، موشکی، هسته‌ای و علمی حاصل تلاش‌های بی‌وقفه نخبگان کشور است، یادآور شد: جوانان و نخبگان ثابت کرده‌اند که می‌توانند کشور را از هرگونه وابستگی بی‌نیاز کرده و تحریم‌های دشمنان را بی‌اثر کنند.

کد خبر 5162716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
      1 0
      سلام همسان سازی حقوق اشتباه است آیا من باید به اندازه نماینده مجلس یا مدیرکل ها حقوق بگیرم. هدف فاصله با حقوق نجومی بگیران است که حل نشد وافزایش سقف 2/5 میلیون تومان را از حقوق شان بر داشتند. مشکل این است حقوق ما به ریال است خرج به دلار. گرانی روز به روز حقوق ما ثابت. پس همسان سازی اشتباه است باید
    • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
      0 0
      چرااز ظلمی که به بازنشستگان کشوری بهداشت در صدور حکم همسان سازی حقوقی مهر99 شده است خبری منتشر نمی کنید؟قانون وعدالت اجرا نشده است کسی که پارتی داشته در طول 30 سال کمتر کار کرده دارد بیشتر می گیرد این ظلم است و فاصله حقوق ها زیاد ونجومی است.گرانی را سرمایه دار کنترل می کند وتنبیه نمی شوند