۲۹ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۱۴

مسئول بسیج دانشجویی همدان مطرح کرد؛

انتخابات ۱۴۰۰ فرصتی برای تبیین گفتمان دولت جوان حزب‌اللهی

انتخابات ۱۴۰۰ فرصتی برای تبیین گفتمان دولت جوان حزب‌اللهی

همدان _ مسئول بسیج دانشجویی همدان گفت: انتخابات پیشرو را فرصتی برای تبیین و تبلیغ گفتمان دولت جوان حزب اللهی و مؤمن است.

به گزارش خبرگزاری مهر حمید پورحسینی در نشست قرارگاه دولت جوان حزب اللهی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان اظهار کرد: کشوری که حساب‌های بانکی آن مسدود شده نمی‌تواند در نقل و انتقال مالی داشته باشد، کشوری که تحریم دارویی است، نمی‌تواند دارو وارد کند. با این وجود نه تنها در بسیاری از زمینه‌ها و پیشرفت‌ها در رتبه‌های نخست قرار دارد، بلکه در خیلی از موارد هم با کشورهای مطرح در شرایطی برابر است.

وی با بیان اینکه در همین بحث کرونا اوایل کشورهای اروپایی رسماً و آشکار از یکدیگر دزدی می‌کردند، ادامه داد: در صورتی که در جمهوری اسلامی ایران مردم و گروه‌های جهادی و بسیجی پای کار آمدند و از وقوع بحران جلوگیری کردند.

مسئول بسیج دانشجویی همدان با اشاره به حضور همه آحاد مردم در خدمت رسانی در بحران کرونا، افزود: البته بسیجی که گفتم نه به آن معنا که طرف حتماً پرونده و اسمی در بسیج داشته باشد، بلکه هر فردی که دل در گرو این ملت و انقلاب داشت به عنوان فردی بسیجی در صحنه حاضر شد.

وی انتخابات پیشرو را فرصتی برای تبیین و تبلیغ گفتمان دولت جوان حزب اللهی و مؤمن دانست و گفت: البته گاهی دوستان فکر می‌کنند منظور از دولت جوان حزب اللهی یعنی دولتی که رئیس جمهورش چهل ساله یا سی ساله باشد ولی منظور این نیست و اگر به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب در مورد دولت جوان توجه کنیم می‌بینیم که در مورد حاج قاسم سلیمانی که ۶۰ سال هم سن داشتند فرمودند که من با توجه به روحیه جوانی که از حاج قاسم سلیمانی دیده‌ام ایشان را تا ۱۰ سال هم ابقای مسئولیت می‌کردم.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان گفت: امروز در جهان ۲ نوع حکومت وجود دارد، یکی حکومت و تمدنی که غربی‌ها آن را پایه ریزی کردند و یکی هم مدل حکومت داری اسلامی ما که در این مدت با تمام محدودیت‌ها توانسته‌ایم عملکرد موفقی داشته باشیم.

کد خبر 5173050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha