۳ فروردین ۱۴۰۰، ۲۳:۳۱

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

خدمات امدادگران هلال احمر در کردستان ستودنی است

خدمات امدادگران هلال احمر در کردستان ستودنی است

سنندج- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: امدادگران و داوطلبان هلال احمر اقدامات تحسین برانگیزی را در ایام مختلف سال برای خدمت رسانی به مردم انجام می دهند و همه ما قدردان زحمات آن ها هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی عصر سه‌شنبه در بازدید از پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر گنجی قروه و صلوات آباد سنندج اظهار کرد: جمعیت هلال احمر در ایام و مکان‌هایی که نیاز به امداد و خدمت رسانی است همواره پیشرو بوده و همه مردم قدردان زحمات نیروهای این جمعیت هستند.

وی افزود: نیروهای امدادگر این جمعیت در تمام فصول سال کار مقدسی را برای خدمت به مردم انتخاب کرده اند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: خوشبختانه شاهد نظم و انسجام قابل توجهی در پایگاه‌های امداد جاده‌ای مسیر قروه به سنندج هستیم و امیدواریم که سایر پایگاه‌های امداد نیز در دیگر مسیرها اینطور مجهز باشند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: وضعیت پایگاه‌های امداد جاده‌ای گنجی و صلوات آباد که امروز مورد بازدید قرار گرفت مطلوب بوده و از لحاظ تجهیزات و امکانات دارای انسجام خوبی بود.

وی در ادامه سخنان خود از تلاش‌های امدادگران مستقر در این پایگاه‌ها تقدیر کرد و گفت: عزم راسخ امدادگران این جمعیت برای کمک به مردم حادثه دیده بسیار ارزشمند و شایسته تقدیر است.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: ارائه آموزش‌های لازم در خصوص کمک‌های اولیه به عموم مردم اقدامی ارزشمند بوده و تلاش می‌کنیم که طلاب و روحانیون استان از این آموزش‌ها بهره مند شوند.

فعالیت ۲۳ پایگاه امداد جاده‌ای در کردستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان نیز در جریان این بازدیدها اظهار کرد: هم اکنون ۲۳ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای طرح در استان فعال هستند که ۱۳ مورد آنها ثابت است.

پیام جلالی افزود: این پایگاه‌ها در محورهای مواصلاتی اصلی استان مستقر هستند و در سریع‌ترین زمان ممکن برای امدادرسانی به هم وطنان تجهیز و اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به تملک زمین پایگاه امداد جاده‌ای وینسار قروه خاطرنشان کرد: در سال جاری پایگاه امداد جاده باقرآباد دیواندره به بهره برداری خواهد رسید.

جلالی اظهار کرد: در مسیر دهگلان به کامیاران، هزارکانیان دیواندره و جاده مریوان به سقز نیز نیازمند پایگاه امداد و نجات هستیم که امیدواریم با تأمین زمین و اعتبار لازم شاهد ایجاد این پایگاه‌ها باشیم.

کد خبر 5174926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha