۹ فروردین ۱۴۰۰، ۱۶:۵۳

با حضور استاندار آذربایجان غربی؛

ساماندهی مسیر ترانزیتی سه راهی خوی – ایواوغلی کلنگزنی شد

 ساماندهی مسیر ترانزیتی سه راهی خوی – ایواوغلی کلنگزنی شد

ارومیه – با حضور جمعی از مسئولان آذربایجان غربی پروژه ملی ساماندهی مسیر ترانزیتی سه راهی خوی – ایواوغلی کلنگزنی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار آذربایجان غربی ظهر دوشنبه در آئین کلنگ زنی این مسیر ترانزیتی اظهار کرد: پروژه ملی ساماندهی سه راهی خوی که بر روی جاده ترانزیت ایران و اروپا قرار گرفته با اعتباری بالغ بر ۳۶۴ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

محمدمهدی شهریاری این محور مسیر ترانزیتی کریدور شمال به جنوب شامل ساماندهی تقاطع محور ایواوغلی به سمت مرز بازرگان و سمت خوی است که هم اکنون با تحویل به پیمانکار اعتبار مورد نیاز آن تأمین شده و پیش بینی می‌شود پروژه تا آذرماه افتتاح شود.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی نیز در آئین گفت: سه راهی ایواوغلی با توجه به وضعیتی که داشت و نقطه اتصال محور اصلی بازرگان به سمت تبریز و محور اصلی ایواوغلی به سمت مرز رازی بود از وضعیت نامطلوبی برخوردار بود.

عادل نجف‌زاده افزود: بنابراین سال‌ها در آنجا مشکلات فراوانی وجود داشت که با اخذ بودجه و انتخاب پیمانکار آغاز به کار شده و تجهیز کارگاه صورت گرفت و توسط استاندار آذربایجان‌غربی کلنگ‌زنی شد.

وی بیان کرد: این حرکت به منظور تکمیل جاده‌های مواصلاتی و زیرساخت‌های اصلی است که هم محور کریدور اصلی شمال به جنوب یعنی سه راه ایواوغلی و هم اینکه محور ایواوغلی به سمت خوی و از سوی دیگر خوی به سمت مرز رازی به عنوان محورهای مواصلاتی اصلی و اقتصادی آبادتر شده تا توسعه فضای کسب و کار به نفع مطلوب رخ دهد.

کد خبر 5177638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha