۱۵ فروردین ۱۴۰۰، ۱۵:۴۶

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

فضای مجازی به مسئله اصلی جامعه تبدیل شده است

فضای مجازی به مسئله اصلی جامعه تبدیل شده است

زنجان-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه امروزه فضای مجازی به مسئله اصلی جامعه تبدیل شده است، گفت: دشمن با استفاده از ابزار فضای مجازی به اعتقادات دینی جوانان تمرکز کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سعید احمدی، روز یکشنبه در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای استان به تبیین سیاست‌های کلان سازمان تبلیغات اسلامی در افق ۱۴۰۰ و برنامه‌های فرهنگی استان اشاره کرد و گفت: امروزه فضای مجازی به مسئله یک و اصلی جامعه شده و دشمن با استفاده از این ابزار دست بر اعتقادات و فرهنگ دینی و انقلابی ما برده و سعی در تغییر نگاه جوانان به دین دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: سیدالشهدا (ع) و خانواده و فضای مجازی ۳ حوزه اصلی و مهم سازمان در سال پیش رو خواهد بود.

احمدی ادامه داد: مسئله تبیین مکتب عاشورا، معقوله خانواده و فضای مجازی موضوعات مهمی است که مقام معظم رهبری (مدظله عالی) در بیانات خود مکرر به آن اشاره کرده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به مسئله فضای مجازی اظهار داشت: امروزه فضای مجازی به مسئله یک و اصلی جامعه شده است. دشمن با استفاده از این ابزار دست بر اعتقادات و فرهنگ دینی و انقلابی ما برده و سعی در تغییر نگاه جوانان به دین دارند.

احمدی با بیان اینکه جوانان مهمترین هدف دشمن در جنگ مجازی هستند افزود: ما به عنوان نهادهای دینی و انقلابی موظفیم که جوانان نسبت به خطرات فضای مجازی آگاه و سواد استفاده درست و سازنده را به آنها بیاموزیم.

وی نقش رسانه‌های جمعی خصوصاً صدا و سیما را در امر فرهنگ سازی مفید دانست و گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز ما شاهد نقش آفرینی صدا و سیما در عرصه‌های مختلف فرهنگی، دینی، هنری و حتی اقتصادی بودیم. بی شک با تعامل بیشتر می‌توان شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم.

کد خبر 5181168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha