۲۰ فروردین ۱۴۰۰، ۱۱:۵۲

رئیس پلیس راه مازندران عنوان کرد؛

ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به مازندران

ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به مازندران

ساری- رئیس پلیس راه مازندران از اجرای محدودیت های تردد کرونایی در مبادی ورودی استان خبر داد و گفت: خودروهای غیربومی اجازه ورود به استان را ندارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قدیمی با اشاره به اعمال محدودیت‌های تردد کرونایی در ورودی‌های استان اظهار داشت: خودروهای غیربومی اجازه تردد به استان را ندارند.

وی افزود: پلیس در مبادی ورودی استان در محورهای هراز، کندوان، سوادکوه، محورهای شرقی و غربی استان به صورت ایست و بازرسی مستقر شده و اجازه تردد به خودروهای غیربومی را به هیچ وجه نمی‌دهد.

وی ادامه داد: گشت‌های پلیس راه استان در محدوده تونل کندوان محور چالوس، محدوده پلور درهراز، ورودی شهر پل سفید سوادکوه، در سه راهی تلمادره محور ساری سمنان و ورودی گیلان به مازندران در رامسر مستقر هستند.

سرهنگ قدمی اظهار داشت: افرادی که بدون داشتن مجوز قصد ورود به مازندران داشته باشند اعمال قانون و به مبدا بازگردانده می‌شود.

۱۸ شهرستان استان دارای وضعیت قرمز کرونایی است.

کد خبر 5184873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      4 2
      دوباره شروع شد خخخ
    • سعید IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      1 11
      عالی فکر میکنم با در پیش بودن ماه رمضان کمک بیشتری در این امر میشه امیدوارم آخرماه رمضان به وضعیت خیلی بهتری برسیم تاشاید آن کسانی که رعایت نمیکنند متوجه بشند که رعایت کردن چقدرمفیدواقع میشه.
    • مهدی IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      5 3
      با سلام ، بفرمایید خروج پلاک غیر بومی با پلاک دماوند از بابلسر به سمت جاده هراز و دماوند مجاز است ؟؟؟
    • محمد مربوب حق IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      2 13
      خدا قوت خواهشا به هیچ عنوان اجازه ورود به مازندران روندید واقعا دیگه خسته شدیم هم جانمان درخطره هم کاسبیمون ازبین رفته.
    • موسی IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      6 3
      چرا مسئولین ما اینقدر راحت دروغ میگن؟کدام ممنوعیت.این همه خودرو پلاک غیر بومی که تردد میکنن تو مازندران از کجا اومدن؟
    • عباس قلی NL ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      2 0
      من ساکن چالوس هستم اما پلاک ماشینم تهرانه داخل چالوس میتونم تردد کنم البته اینجا اجاره نشینم و اجاره نامه معتبر دارم ؟
    • مهدی همدانی IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      2 0
      متاسفم! واقعا متاسفم! کاری که بایستی قبل از عید انجام می شد به دلیل بی مسئولیتی به حال خود رها کردند و حال که کرونا کشور را فرا گرفت یادشون افتاده... نوش دارویی بعد از مرگ سهراب
    • IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      1 0
      این ممنوعیت ها با جریمه بصورت حبس و توقیف خودرو نه جریمه وپول برای پر کردن حساب دولت،باید قبل عید برای مسافرتهای عید اعمال میشد نه حالا دیگه که کل مملکت قرمز شده.واسه ی پول اومدن برای عید جاده ها رو باز کردن و اون سیل عظیمی که پارسال جلوش بسته شده بود یه دفعه به سمت شهرهای شمالی و کل کشور سرازیر شد
    • IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      0 0
      چه پولی به جیب میزنه دولت چه سیاستی داره دولت ازونور میاد جاده ها رو واسه عید باز میکنه کلی در گردشگری پول به جیب میزنه و کرونا رو خوب پخش میکنه بعدش که کل مملکت قرمز شد میان یمدت جاده ها رو میبندن که دوباره کمترش کنند و رنگها عوض بشه و کلی هم جریمه میگیرند.مثل اینکه این دولت به رنگبازی خیلی علاقه
    • علی IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      0 0
      مشکل پلاکه؟ برید خودتون و مسخزه کنین
    • احمد US ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      4 0
      چرا پس این همه پلاک شهرستان تو تهرانه مگه تهرانیا مریض نمیشن
    • احمد IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      3 0
      من نمیدونم اگه سفر به شهرهای توریست پذیر باعث تشدید کروناست پس چرا در بعضی از شهرهای کوچک ودور افتاده که کمترین میزان تردد در آنها وجود داره باز هم اوضاع کرونایی قرمز یا نارنجیه
    • احمد IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      4 2
      من در شهر خودم در یک مجتمع 25 واحدی شلوغ زندگی میکنم ودر یک منطقه دنج وبسیار خلوت در مازندران یک خونه کوچیک دارم که مشخصه اگه بمن اجازه داده بشه به خونه تک واحدیم برم هم احتمال کرونا گرفتن خودم بسیار کم میشه وهم احتمال اینکه اگه کرونا داشته باشم دیگران رو مبتلا کنم بسیار ناچیز میشه.
    • احمد IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      2 0
      اگه کسی کرونا گرفته باشه چه توی شهر خودش باشه وچه شهر دیگه ای که از نظر رنگ کرونایی یکسانه ((مثلا هر دو قرمز یا نارنجی ))تعداد مشخصی رو ممکنه مبتلا کنه این نیست که بگیم نه در شهر خودش 10 نفر رو مبتلا میکنه واگه بره فلان شهر 20 نفر رو کرونایی میکنه
    • سونیا IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
      2 0
      لطفا اجازه ی ورود شهرستانیهارو به تهران ندید متاسفانه فقط قوانین منع تردد برای تهرانیهاست که نباید شهرهای دیگه برن ولی هیچ فکری بحال تهران نمیشه چون از تمام شهرها به تهران سرازیر میشن به هر بهانه ای، که این خودش عامل انتشار ویروسه
    • ناصر IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
      0 0
      یک جوک گریه آور))مسافرت با اتوبوس ورفتن به هتل ممنوع نیست ولی مسافرت با اتومبیل ایزوله شده ورفتن به خانه تک واحدی در یک منطقه خلوت ودنج ممنوع است.
    • احمد IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
      0 0
      چرا باید کار برعکس باشد یعنی بگویند مسافرت با اتوبوس و رفتن به هتل آزاد است ولی مسافرت با اتومبیل شخصی کاملا ایزوله شده ورفتن به خانه تک واحدی خودت در یک روستای دور افتاده وبسیار خلوت ممنوع !!!!!؟؟؟؟؟؟
    • ناصر IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
      0 0
      اگر یکی از دلایل بزرگ شیوع کرونا مسافرت است پس چرا حتی شهرهای کوچک ودور افتاده که هیچ جاذبه توریستی ندارند و هیچکس به این شهرها نمیرود وضعیت قرمز است؟؟!!
    • رضا IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
      0 0
      باید به کسانی که در شهرهای دیگر خانه تک واحدی دارند اجازه داده شود از شهر و آپارتمان شلوغ خود سفر کنند زیرا هم احتمال مبتلا شدنشان کم میشود و هم احتمال اینکه اگر خودشان کرونا دارند عده زیادی را مبتلا کنند.ولی کار برعکس است میگویند با اتوبوس شلوغ وبه هتل شلوغ بروید ایراد ندارد!!
    • شاکر IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
      0 0
      تا واکسن به اندازه کافی وارد وتزریق نشود کرونا همچنان کشتار میکند و مسافرت را عامل شیوع کرونا دانستن اشتباه است((الان حتی در شهرهای کاملا غیر توریستی که سالی یک مسافر هم به آنجا نمیرود وضعیت قرمز است))
    • ناصر IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
      1 0
      در تمام دنیا مسافرت داخلی از یک شهر وضعیت قرمز به یک شهر وضعیت قرمز دیگر آزاد است بجز در کشور ما( اگر مسافرت باعث شیوع کرونا است پس چرا شهرهای دور افتاده ای که جاذبه توریستی ندارند وسالی یک مسافر هم به آن شهر ها نمیرود وضعیت قرمز است) راه برای مسافران هند وچین و... باز ولی راه مازندران بسته است!!
    • حبیب IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
      0 0
      تا واکسن وارد نشه و مردم واکسینه نشن با کارهایی از قبیل ممنوعیت مسافرت هیچ دردی درمون نمیشه اگه مسافرت باعث شیوع کرونا است پس چرا شهرهای کوچکی که جنبه توریستی ندارن و سال بسال یک مسافر هم واردشون نمیشه وضعیتشون قرمزه؟؟!!
    • سعید. IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
      0 0
      مسافرت رو عامل شیوع کرونا دانستن یه بهونه س که همه تقصیر ها رو گردن میردم بندازن اگه مسافرت باعث شیوع کروناس پس چرا شهرهای غیر توریستی که سال بسال یه مسافر هم واردشون نمیشه وضعیتشون قرمزه