۲۴ فروردین ۱۴۰۰، ۱۲:۴۸

طی ۴۸ ساعت گذشته؛

۱۱۹ کیلو گرم انواع موادمخدر در غرب استان تهران کشف شده است

۱۱۹ کیلو گرم انواع موادمخدر در غرب استان تهران کشف شده است

شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۱۶ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق و ۱۱۹ کیلو گرم انواع مواد مخدر طی ۴۸ ساعت گذشته در غرب استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار کیوان ظهیری پی: از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ۴۸ ساعت گذشته با تلاش‌ها و اقدامات تخصصی مأموران انتظامی غرب استان تهران، با اجرای ۲۲۹ فقره حکم قضائی، ۳۳۳ سارق دستگیر که ۸۰ نفر از آنان دارای سوابق متعدد سرقت بودند.

وی افزود: با انهدام ۴ باند بزرگ سرقت از سطح ۶ شهرستان غرب استان تهران، ۶۳۸ قلم اموال مسروقه سرقتی از آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کشف ۱۰۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه، بیان داشت: در این مدت ۸۲۵ فقره انواع پرونده‌های سرقت، توسط مأموران پلیس آگاهی رسیدگی شد.

ظهیری با اشاره به کشف ۱۶ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق، تصریح کرد: در این خصوص ۱۴ نفر قاچاقچی دستگیر شده و به مقامات قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کشف ۱۴ فقره پرونده قاچاق کالا، بیان داشت: در این مدت ۱۰۵ هزار قلم جنس انواع کالای قاچاق از سطح شهرستان‌های غرب استان تهران کشف شد.

سردار ظهیری با اشاره به کشف ۱۱۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، اظهار داشت: در طول این مدت ۱۴۰ نفر خرده فروش و ۸ نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و ۵۷ نفر معتاد متجاهر جمع آوری و به کمپ‌های مجاز ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: در طول ۲ روز گذشته ۱۰ قبضه سلاح گرم و سرد کشف و ۴ متهم در این زمینه دستگیر شدند.

وی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

گفتنی است؛ با هماهنگی‌های انجام شده با مقام قضائی، تمامی متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شده تا به جرایم آنها رسیدگی شود.

کد خبر 5188247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha