۳۱ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰:۲۲

لژیونر هندبال ایران:

مربی تراز اول و اردوهای با کیفیت شرط موفقیت تیم ملی ایران است

مربی تراز اول و اردوهای با کیفیت شرط موفقیت تیم ملی ایران است

لژیونر هندبال ایران در ترکیه نتیجه گرفتن در بازی‌های قهرمانی آسیا را منوط به استخدام یک مربی خارجی و تراز اول و برپایی اردوهای مداوم و با کیفیت بالا دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، فرزاد امانی با اشاره به میزبانی ایران در رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا گفت: این میزبانی یک فرصت طلایی برای هندبال ایران است و امیدوارم ایران بتواند با عملکرد خوب در این مسابقات، سهمیه مسابقات جهانی را کسب کند. مطمئنم هندبال ایران با برخورداری از لژیونرها و بازیکن‌های خوبی که در این عرصه دارد، می‌تواند در جام جهانی هندبال بدرخشد.

وی ادامه داد: البته هندبال ایران برای دستیابی به یک نتیجه خوب در این رقابت‌ها به یک مربی خارجی و تراز اول دنیا و برگزاری اردوهای پی در پی و با کیفیت بالا نیاز دارد.

لژیونر هندبال تیم اورامان اسپور در ادامه با اشاره به بازی‌های تیم باشگاهی خود در ترکیه گفت: در جدول رده بندی لیگ هندبال ترکیه با ۴ امتیاز اختلاف در رده اول هستیم. پیش بینی می‌کنم تا پایان فصل صد درصد جزو سه تیم اول باشیم و البته تلاش می‌کنیم که قهرمان این فصل رقابت‌های لیگ هندبال ترکیه شویم.

امانی با بیان اینکه لیگ هندبال ترکیه ۲۰ اردیبهشت سال جاری به اتمام می‌رسد، افزود: خدا را شکر جزو بازیکنان کلیدی تیم اورامان اسپور در این فصل بودم و به همین خاطر از عملکرد خودم در این فصل بسیار راضی هستم.

وی در خصوص بازی و تمرین کردن در شرایط شیوع کرونا در ترکیه نیز گفت: با شیوع بیشتر ویروس کرونا در ترکیه در حال حاضر سالن‌های بدنسازی و ورزشی بسته هستند اما خدا را شکر این شرایط برای تیم‌های ورزشی مشکلی ایجاد نکرده است.

تیم اورامان اسپور در حال حاضر در شرایط خوبی به سر می‌برد و تمرینات تیم به صورت منظم برگزار می‌شود.

کد خبر 5193436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha