۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۵:۱۹

به همت مرکز اسلامی امام علی (ع)؛

ویژه برنامه «آشتی با خدا» در سوئیس برگزار می شود

ویژه برنامه «آشتی با خدا» در سوئیس برگزار می شود

ویژه برنامه «آشتی با خدا» با موضوع «گذری بر شاخصه گفتمان های بین اسلام و غرب» در مرکز اسلامی امام علی (ع) در ایالت تیچینو سوئیس برگزار می شود.

حجت الاسلام حیدر همتی در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری ویژه برنامه «آشتی با خدا» مرکز فرهنگی اسلامی امام علی (ع) در ایالت تیچینو سوئیس خبرداد و اظهار داشت: مرکز فرهنگی اسلامی امام علی (ع) در ایالت تیچینو سوئیس به مناسبت ماه مبارک رمضان ویژه برنامه «آشتی با خدا» را در تاریخ ۲۴ آوریل مطابق با ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار می‌کند.

مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا (ع) ادامه داد: موضوع این برنامه «گذری بر شاخصه گفتمان‌های بین اسلام و غرب» است که رأس ساعت ۱۹:۳۰ به وقت اروپای مرکزی برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: در این نشست علمی به میزبانی دکتر سیدعلی حسینی مدیر مرکز امام علی (ع) لوگانو سوئیس و دکتر محمدعلی مقیس عضو هیأت امنا و مدیر اجرایی بنیاد دوستی و توسعه روابط عمومی ایران و هلند برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود حجت الاسلام همتی نیز در این نشست به تبیین شاخصه‌های گفتمان بین اسلام و غرب خواهد پرداخت و اینکه با چه معیارهایی می‌توان به زبان مشترک میان اسلام و غرب دست یافت.

کد خبر 5196624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha