۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۰۶

محمود عباس:

همچنان بر لزوم برگزاری انتخابات فلسطین در «قدس» تأکید داریم

همچنان بر لزوم برگزاری انتخابات فلسطین در «قدس» تأکید داریم

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: ما همچنان بر موضع خود مبنی بر لزوم برگزاری انتخابات فلسطین در قدس اشغالی تأکید داریم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان آخرین مواضع خود در خصوص برگزاری انتخابات ملی فلسطین در قدس اشغالی را تشریح کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: قدس خط قرمز فلسطینیان است. طبیعی است که بدون قدس، برگزاری انتخابات ملی فلسطین میسر نخواهد بود. ما همچنان بر موضع خود مبنی بر لزوم برگزاری انتخابات در قدس تأکید داریم.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین عنوان کرد: انتخابات باید در سراسر فلسطین از جمله قدس اشغالی برگزار شود. جامعه جهانی باید با اعمال فشار بر اسرائیل از کارشکنی های آن در مسیر برگزاری انتخابات در قدس جلوگیری کند.

این درحالی است که پیشتر «عبدالله عبدالله» عضو جنبش «فتح» فلسطین اعلام کرد که سران رژیم صهیونیستی رسماً مخالفت خود با هرگونه برگزاری انتخابات در قدس اشغالی را اعلام کرده اند.

این عضو جنبش فتح در ادامه سخنان خود یادآور شده است: مقامات اسرائیلی رسماً به سران تشکیلات خودگردان ابلاغ کرده است که اجازه برگزاری انتخابات فلسطین در «قدس اشغالی» را نخواهد داد.

روز گذشته «صبری صیدوم» عضو جنبش «فتح» فلسطین گفته بود: بدون قدس اشغالی، انتخاباتی در کار نخواهد بود. این مقام جنبش فتح همچنین از اوضاع وخیم قدس اشغالی به دنبال درگیری‌های اخیر ابراز نگرانی کرد.

کد خبر 5197833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha