۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۱:۰۴

با شکست برابر الوحده؛

پرسپولیس به دیگر نمایندگان ایران لطمه زد/ کار استقلال سخت‌تر شد

پرسپولیس به دیگر نمایندگان ایران لطمه زد/ کار استقلال سخت‌تر شد

شکست پرسپولیس برابر الوحده باعث شد تیم اماراتی ۱۰ امتیازی شود و یکی از شانس های صعود به مرحله بعد لقب بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در پنجمین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹ امروز دوشنبه در ورزشگاه جواهر لعل نهرو شهر گوا هند به مصاف تیم الوحده امارات رفت که این دیدار با برتری یک بر صفر تیم اماراتی به پایان رسید. «تویز ماتائو» در دقیقه ۵ برای این تیم گل زد.

پرسپولیس در حالی این دیدار با واگذار کرد که با ۱۲ امتیاز در صدر جدول قرار داشت و در صورت کسب پیروزی در این دیدار علاوه بر این که صعودش به مرحله بعد را قطعی می‌کرد، اجازه کسب امتیاز از تیم الوحده را هم می‌گرفت و این تیم ۷ امتیازی باقی می‌ماند.

اما شکست پرسپولیس باعث شد الوحده ۱۰ امتیازی شود و از شانس بالایی برای صعود به مرحله بعد برخوردار شود. هر چند پرسپولیس به واسطه داشتن دو امتیاز بیشتر از الوحده شانس اول صعود از گروه پنجم است اما در صورت شکست سرخپوشان در بازی آخر و پیروزی الوحده برابر گوا، این تیم امارات خواهد بود که به عنوان تیم نخست گروه راهی مرحله بعد می‌شود.

با این حال حتی اگر الوحده دیدار با گوا را ببرد و پرسپولیس هم با پیروزی برابر الریان ۱۵ امتیازی شود و صعود کند، تیم اماراتی در بین تیم‌های دوم که شانس صعود خواهند داشت (سه تیم برتر دوم گروه‌ها) از موقعیت بهتری برخوردار خواهد شد.

شکست پرسپولیس شانس سه نماینده دیگر ایران یعنی استقلال، تراکتور و فولاد برای صعود را سخت‌تر کرد چرا که امتیازات این سه تیم به گونه‌ای است که برای دوم شدن حالا باید دیدارهای باقی مانده را با پیروزی پشت سر بگذارند.

کد خبر 5198590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • Aliking IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
      18 9
      واقعا بی عدالتی امشب اتفاق افتاد داور خطا های الکی زیاد ب نفع الوحده گرفت و برتری بی چون چرا پرسپولیس در تمام زمینه ها دیده میشد انگار بهترین باشگاه های دنیا مثل بارسا و یونتسوش جلو تیم مدرسه فوتبال بازی کنن دفاع یازده نفره و کار به شدت زشت وقت طلف کردن و خطاهای پی در پی و تیرک افقی اخر نجاتشون داد
    • بردیا IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
      17 8
      با باخت پرسپولیس ، استقلالیا خوشحال شدن فارغ از اینکه این باخت پرسپولیس ، حذف استقلال رو رقم میزنه و صعود الوحده به عنوان بهترین تیم دوم گروه ها اتفاق می افته
    • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
      16 8
      عجب! بعنی پرسپولیس باید جور سچصعود تیم های دیگرو بکشه
    • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
      18 10
      تا باشد خطیبی طعنه نزند
    • لنگی بی افتخار IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
      3 1
      من بازی رو دیدم.پیروزی میتونست این بازی رو نبازه ولی بل باخت عمدیش کاری کرد که الوحده که تیم معمولیه صعود کنه تا از گروه های دیگ تیمای قدرتمند یکیشون حذف بشه .معلومه هدفشون بالا رفتن و فینالیست شدنه با این کار یه قیب قدرتمند کم میشه براشون . بخاطر نداشتن جام آسیایی دارن هرکاری میکنن
    • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
      4 1
      پرسپولیس عمدا باخت .تیم دوم گروهش بیاد بالا چون در غیر این صورت باید با تیم اول گروه دیگه که اونم تیم دومش بالا نیامده بازی می کرد.و همچنین کمک بکنه به حذف استقلال.
    • آرمین IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
      2 4
      جناب آقای نویسنده، فکرنمی‌کنید هر تیمی باید خودش لیاقت سعود داشته باشه؟ همین مونده بود که عدم موفقیت تیم‌های دیگر رو تقصیر پرسپولیس بندازین. دشمنی تا کچا؟؟؟
    • آرمین IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
      1 3
      جناب آقای نویسنده، فکرنمی‌کنید هر تیمی باید خودش لیاقت سعود داشته باشه؟ همین مونده بود که عدم موفقیت تیم‌های دیگر رو تقصیر پرسپولیس بندازین. دشمنی تا کچا؟؟؟
    • علی IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
      5 1
      آخه دوباره بری فینال ببازی وحسرتت بشه شصت ساله
    • اکبر IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
      1 0
      نه بابا انصافا زورش به الوحده نرسید
    • تیرختورچی IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
      3 0
      متاسفانه بعضی از دوستان متوجه نشدن که توآسیا، بحث استقلال و پرسپولیس و ... نیست، اینجا دیگه نماینده ایران هستن و از باخت هر تیمی ناراحت میشیم. پرسپولیس میتونست برای کمک به هم وطنی هاش و صعود اونا، این بازی رو ببره که نخواست چون ذاتا خود خواه و تک رو هستش....یاشاسین تیراختور