۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۲۳

معاون سیاسی استاندار گیلان:

شرایط مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم شود

شرایط مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم شود

رشت- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به لزوم تقویت تفکر بسیجی در جامعه، گفت: شرایط مشارکت حداکثری در انتخابات باید فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود قاسم نژاد پیش از ظهر یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با اشاره به اخلاص نیروهای بسیج در انجام عمل و اطاعت از ولی فقیه، گفت: منطق ولایت پذیری همواره توسط بسیجیان در زمان‌های مختلف و بدون هیچ چشم داشت مادی اجرایی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه خاصیت رفتار بسیجیان، اخلاص است، بیان کرد: یکی از ویژگی‌های بسیج، واقع نگری و آرمان گرای بوده و از آنجایی که انقلاب آرمان‌هایی را ترسیم کرده لذا تفکر بسیجی درصدد تحقق آن در کشور نقش آفرینی کرده است.

وی ادامه داد: کارکنان دولت باید تفکر بسیجی و آرمانگرایی و عقل گرایی و مسئولیت پذیری در قبال عملکرد خود داشته باشند.

قاسم نژاد با تاکید بر تداوم ارتباط خوب بسیجیان با عموم مردم، گفت: قدرت جذب افراد توسط بسیجیان بسیار مؤثر بوده و یکی از الگوهای ارزشمند در این حوزه، سردار سلیمانی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه مردمی بودن در بین بسیجیان وجود دارد و باید تقویت شود، اضافه کرد: مردمی بودن، تفکر بسیجی را تقویت می‌کند و کارکنان دولت باید به این امر توجه کنند.

وی عنوان کرد: یکی از وظایف بسیج کارمندان، مواجهه با مشکلات در حوزه اعتقادی، عفاف و حجاب و بصیرت افزایی به آحاد جامعه جهت همراه کردن نسل جدید با نظام اسلامی است.

قاسم نژاد با بیان اینکه سه انتخابات در استان گیلان برگزار می‌شود، افزود: حدود ۶۰ هزار نفر در این انتخابات ما را همراهی می‌کنند و بیش از سه هزار شعبه پیش بینی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با تاکید بر اینکه آحاد مردم باید در انتخابات شرکت کنند تا شخص اصلح انتخاب شود، اضافه کرد: اگر کسی در جمهوری اسلامی حق رأی دارد باید در این بزنگاه، شخص صالح، متعهد، متخصص و دغدغه مند برای توسعه کشور را انتخاب کند.

وی با بیان اینکه زمینه مشارکت حداکثری باید فراهم شود، تصریح کرد: باید اجازه بیان دیدگاه سلایق مختلف در جامعه داده شود تا مردم بهترین گزینه را تشخیص دهند.

کد خبر 5207766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha