۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۴۰

فرماندار دره شهر:

۸ نفر بر اثر کرونا در دره شهر جان باختند

۸ نفر بر اثر کرونا در دره شهر جان باختند

ایلام-فرماندار شهرستان دره شهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هشت نفر از شهروندان این شهرستان بر اثر ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

کیانوش محمد نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: در سال جاری تاکنون سه هزار و ۷۷۰ نفر از شهروندان تست کرونا گرفته شده که از این میزان تست ۸۶۷ نفر مثبت بوده است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش و برنامه ریزی انجام شده در شهرستان ۱۰۰ درصد اطرافیان کسانی که به کرونا مبتلا بودند غربالگری شده‌اند.

رئیس ستاد کرونا شهرستان دره شهر ادامه داد: متأسفانه وضعیت کرونا در برخی روستا شهرستان به خاطر عدم رعایت پرتو کل‌های بهداشتی رضایت بخش نیست و انتظار است مردم با ستاد کرونا شهرستان همکاری کنند.

محمد نژاد تصریح کرد: مهم‌ترین دلیل افزایش میزان بستری و فوتی کرونا در این شهرستان عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شرکت در مراسمات عزا با وجود ممنوع بودن است.

فرماندار دره شهر افزود: برای مقابله با بیماری و قطع زنجیره کرونا در شهرستان باید همه اعضای ستاد پای کار باشند و مصوبات را به صورت جدی اجرا کنند و انتظار است شهروندان در این راستان همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندار دره شهر اظهار داشت: با هماهنگی و اجرای محدودیت‌هایی که ستاد ملی کرونا اعلام کرد بیش از ۲ هزار بازدید از صنوف مختلف در شهرستان توسط دستگاه‌های مرتبط انجام شده که از یک هزار و ۶۰ صنف مختلف پلمب و تعداد ۲۲ واحد نیز به مراجع قضائی معرفی شده است.

کد خبر 5208705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha