۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۵۹

مسئول مدرسه علمیه منصوریه خبر داد؛

تداوم ثبت نام از طلاب استان فارس تا پایان اردیبهشت

تداوم ثبت نام از طلاب استان فارس تا پایان اردیبهشت

شیراز- مسئول مدرسه علمیه منصوریه گفت: ثبت نام از پایه‌های یک تا سه حوزه تا پایان اردیبهشت و سایر پایه ها تا پایان تیرماه ادامه دارد. 

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا حدائق پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: با پایان یافتن تاریخ اعلام شده طلابی که برای حوزه در حوزه علمیه نام نویسی کرده آن به صورت کمیسیونی نسبت به پذیرش آنان اقدام می‌شود.

وی اضافه کرد: حوزه‌های علمیه مولی الموحدین شیراز جذب کننده طلاب پایه‌های یک تا سوم حوزه بوده و حوزه علمیه خاتم الانبیا نیز پایه‌های چهارم تا ششم طلاب برادر را جذب می‌کنند این در حالی است که حوزه علمیه غدیریه نیز نسبت به پذیرش طلاب خواهر در سطح یک اقدام می‌کند.

مسئول مدرسه علمیه منصوریه شیراز خاطرنشان کرد: در مدرسه منصوریه نیز سطح ٢ و ٣ حوزه از پایه ٧ تا اتمام درس سه و خارج، پذیرش می‌شود.طلابی که در این مدرسه پذیرش می‌شوند از فرصت حضور در کلاس درس اساتید فقه و اصول بهره مند می‌شوند.

به گفته وی برای اولین بار دوره‌های تخصصی مهدویت به مؤسسه و بنیاد مهدویت واگذار شد.

او در بخش دیگری از سخنان خود به دو انتخابات خردادماه امسال اشاره و بیان کرد: یکی از وظایفی که همه داریم سهیم بودن در سرنوشت است و بی تفاوتی تضییع حق از فرد و جامعه است.

حدائق تصریح کرد: اعضای شورای شهر باید خادم مردم باشند و هر کسی که حال نوکری و خدمت ندارد، جلو نیاید.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه منتخبین شورای شهر باید کمربند را ببندد برای خدمت به مردم، گفت: مدیری که در دسترس مردم نیست، به درد خادمی نمی‌خورد و اصلاً اینگونه افراد نباید مسئول شوند.

آیت الله حدائق در خصوص انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا عنوان کرد: به کسانی رأی دهیم که شورای شهر و ریاست جمهوری را ملک خود ندانند و آن را امانتی بدانند که مالکیتش اعتباری است.

او در ادامه متذکر شد: اسلام با اسراف مخالف است و در وضعیت فعلی اقتصادی که فقر و مشکلات معیشتی وجود دارد باید مراقب تبلیغات انتخاباتی باشیم و تبلیغاتی معقول در نظر کاندیداها باشد.

کد خبر 5214005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha