۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۱۵

مسئول برگزاری دوره‌های طرح ولایت در استان قزوین خبر داد:

آغاز بازآموزی دانش‌آموختگان طرح ولایت استان قزوین

آغاز بازآموزی دانش‌آموختگان طرح ولایت استان قزوین

قزوین- مسئول برگزاری دوره‌های طرح ولایت در استان قزوین گفت: بار دیگر دانش آموختگان دوره طرح ولایت را دور هم جمع می‌کنیم و پس از یک دوره بازآموزی یک فرد دغدغه مند در اجتماع بسازیم.

حجت الاسلام مصطفی صالحی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از دوره‌های آموزشی سازنده و مهمی که توسط مرحوم آیت الله مصباح یزدی کلید خورد برگزاری دوره‌های طرح ولایت بود و ما امروز این طرح را ویژه دانشجویان و سایر اقشار برگزار می‌کنیم.

مسئول گروه جهادی صراط ادامه داد: در این دوره که پیش از این در یک بازه ۴۵ روزه در مشهد مقدس برگزار می‌شد شش موضوع مبنایی خداشناسی، اسلام شناسی، فلسفه سیاست، معرفت شناسی، فلسفه حقوق و فلسفه اخلاق مورد بررسی قرار می‌گرفت.

وی گفت: دوره به این صورت بود که در هر استان تعداد انگشت شماری از دانشجویان به این دوره اعزام می‌شدند، با توجه به کرونا و برخی مشکلات دیگر در یک دوره‌ای این دانش آموختگان رها شده بودند تا اینکه بنیاد آموزش‌های انقلاب اسلامی زیر نظر مؤسسه امام خمینی (ره) و سازمان تبلیغات اسلامی تشکیل شد، این بنیاد دو وظیفه اساسی اجتماع این دانش آموختگان از گذشته تا کنون و یک کانون آموزشی دیگر که این آموزش‌ها را به صورت مجازی و حضوری اشاعه می‌دهد را بر عهده دارد.

مسئول برگزاری دوره‌های طرح ولایت در استان قزوین ابراز کرد: امروز مهمترین هدف ما این است که بار دیگر دانش آموختگان را دور هم جمع کنیم و پس از یک دوره بازآموزی با آموزش‌های مداوم علاوه بر افزایش دانش افراد در موضوع‌های قید شده از آنان یک فرد دغدغه مند در اجتماع بسازیم.


کد خبر 5215589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha