۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۵۴

نایب رئیس فدراسیون جهانی جودو مهمان ویژه میراسماعیلی

نایب رئیس فدراسیون جهانی جودو مهمان ویژه میراسماعیلی

نایب رئیس فدراسیون جهانی جودو با سفر به تهران با آرش میراسماعیلی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار مهر،  «سرگی سولوویچیک» نایب رئیس فدراسیون جهانی جودو و رئیس فدراسیون قاره جودو اروپا با حضور در فدراسیون جودو کشورمان در گفت و گوی که با آرش میراسماعیلی، گفت: خوشحالم که به ایران سفر کرده ام، این اولین بار است که به تهران آمده ام. در این ملاقات خیلی خوشحالم که دوستان قدیمی خودم، جودوکاران و قهرمانان جودو ایران را دیدم. همچنین دوست خوبم، آرش میراسماعیلی از قهرمانان خوب ایران و دنیا که در روسیه و خیلی از کشورهای مختلف او را می شناسند را ملاقات کردم. او دوست خوب من است. من در کنار دیدار شما و خانواده بزرگ جودو ایران، قرار است به کار اقتصادی ام سرکشی کنم

وی افزود: امروز حس خوبی دارم و فکر می‌کنم به خانه خودم آمده ام. علاقه مند هستم که در این میان رابطه فدراسیون جودو ایران و روسیه خیلی بهتر شود. من می‌خواهم توضیح بدهم که مردمان روسیه و ایران شباهت های زیادی به هم دارند. هر دو ملت در گذشته برای کشور و ملت خودشان جنگیده اند. ایرانی ها مردمان خوب و قدرتمندی هستند.

نایب رئیس فدراسیون جهانی جودو خاطرنشان، کرد: ما دوست داریم جودو در دنیا گسترش پیدا کند و با همه کشورهای دنیا همکاری داشته باشیم تا این رشته در تمام دنیا گسترش پیدا کند.

رئیس فدراسیون جودو قاره اروپا، گفت: جودو یعنی احترام، جودو یعنی مربی، جودو یعنی همسایه، جودو یعنی دوست و ورزشکار و به نظرم جودو یک ورزشی بدور از هر مسائل غیر ورزشی باید باشد، ما در جودو به احترام نیاز داریم و باید به این رشته احترام بگذاریم.


در پایان جلسه آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، اظهار داشت: اولین بار است که یک مقام رسمی فدراسیون جهانی جودو در ایران حضور پیدا می‌کند. ما طی جلسه ای که امروز و فردا خواهیم داشت، صحبت های خوبی داشته و خواهیم داشت. «سرگی سولوویچیک» از دوستان خوب من است. به نوعی ما سعی می‌کنیم از شرایط موجود و ظرفیت هایی که وجود دارد استفاده کنیم.

میراسماعیلی در پایان، افزود: بنده یک ماه گذشته یک دیدار رسمی هم با رئیس فدراسیون جهانی جودو داشتم. برای حل این معضل تمام تلاشمان را می‌کنیم. از نظر حقوقی این موضوع را پیگیری می‌کنیم و این حق قانونی ما است. این نفرات رابط های بسیار خوبی می‌توانند باشند تا بتوانیم به یک راهکاری دست پیدا کنیم.

کد خبر 5218512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha