۴ خرداد ۱۴۰۰، ۲۰:۴۴

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

رونمایی از دو کتاب در راستای تبیین مطالبات رهبر معظم انقلاب

رونمایی از دو کتاب در راستای تبیین مطالبات رهبر معظم انقلاب

قم- دبیر کارگروه تولید محتوای قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی گفت: رونمایی از دو کتاب «حادثه شیرین» و «دولت تراز بیانیه گام دوم» در راستای تبیین مطالبات رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام محمد امیری قوام در گفتگو با خبرنگار مهر در حاشیه رونمایی از دو کتاب «حادثه شیرین» و «دولت تراز بیانیه گام دوم» در قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی، با اشاره به نزدیکی ایام انتخابات ریاست جمهوری و لزوم آگاهی بخشی، بصیرت دهی و روشنگری در خصوص انتخاب اصلح، گفت: در ایام حساس پیش رو، علاوه بر فعالیت در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، نیاز به انتشار کتابی در خصوص انتخاب اصلح برای تصدی مسئولیت امور مجریه کشور احساس شد.

دبیر کارگروه تولید محتوای قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی در ادامه افزود: در این زمینه، قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی با تکیه بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که مورد تاکید و توجه خاص رهبر معظم انقلاب می‌باشد، ضمن رصد و احصاء شاخص‌ها و ویژگی‌های دولت منتخب در متن بیانیه و فرمایشات رهبر معظم انقلاب، این شاخص‌ها و معیارها را استخراج نمود و رئوس وظایف دولت آینده را در قالب حدود ۸۹ نکته جمع بندی نمود. این موارد پس از قرار گرفتن در ذیل عناوین کلی‌تر و با فصل بندی شاخص‌ها، با بهره‌گیری از آیات و روایات غنی سازی گردید.

وی با بیان اینکه این شاخص‌ها در قالب کتاب «دولت تراز بیانیه گام دوم» منتشر شده است، تاکید کرد: کتاب «دولت تراز بیانیه گام دوم» در خلال چهارمین نشست از سلسله نشست‌های انتخاباتی بصیرتی قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی رونمایی خواهد شد.

حجت الاسلام امیری قوام با بیان اینکه در این مراسم، از یک کتاب دیگر نیز رونمایی خواهد شد، تصریح کرد: دومین کتابی که در جلسه امروز توسط قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی رونمایی می‌شود، کتاب «حادثه شیرین» است.

دبیر کارگروه تولید محتوای قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی محتوای کتاب «حادثه شیرین» را برگرفته فرمایشات و بیانات و کلام رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات در معیارهای انتخاب اصلح و وظایف مردم در انتخابات معرفی نمود و تاکید کرد: این کتاب چهار سال قبل، در قالب اولین ویرایش منتشر شد و در این برهه زمانی و با توجه به نزدیکی به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و با اضافه شدن فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات ریاست جمهوری، مجدداً تصحیح و ویرایش و توسط قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی منتشر و پس از رونمایی در جلسه امروز قرارگاه در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 5220656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha