۵ خرداد ۱۴۰۰، ۹:۰۳

در بیانیه‌ای مطرح شد؛

جلوگیری از تکرار روایت تلخ ضرورت دارد/حمایت قانونی مسئله اصلی

جلوگیری از تکرار روایت تلخ ضرورت دارد/حمایت قانونی مسئله اصلی

سمنان- کارکنان منابع طبیعی شاهرود بر جلوگیری از تکرار روایت تلخ بریده شدن گوش قرق‌بان در میامی و آسیب به محیط بانان، قرق‌بانان و جنگلبانان تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی استان سمنان، رئیس و کارکنان منابع طبیعی شهرستان شاهرود در پی بریده شدن گوش یک قرق بان و آسیب به وی در میامی بیانیه‌ای صادر کردند که مشروح آن به این شرح است:

تکرار روایتی تلخ این بار در استان سمنان با این شرح که یک دامدار متخلف پس از تذکر قرقبان جنگل‌های کالپوش مبنی بر ممنوعیت ورود به منطقه قرق، با وی درگیر و با تبر به جان این مأمور وظیفه‌شناس افتاد و حتی پا را از این فراتر گذاشته و وقتی قرقبان بی‌هوش بر روی زمین افتاده بود گوش وی را نیز با چاقو بریده است.

قرقبانان یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان ضمن اعلام همدردی و حمایت از این قرقبان متعهد و خدوم، که در مسیر حفظ انفال الهی جانفشانی کرد با تقدیر و تحسین تعهد اجتماعی ایشان در اهتمام به عدم آسیب به اموال عمومی چنین خشونت‌هایی را به شدیدترین وجه محکوم کرده و از دستگاه قضائی برخورد سنگین و بازدارنده را در مجازات عاملان استدعا دارند.

به گزارش مهر، روز گذشته یک دامدار در میامی، گوش یک قرق بان را پس از شکستن پاها و سر وی، برید. این محیط‌بان به دامدار به دلیل چرای غیر قانونی تذکر داده بود. گفته می‌شود متخلف هم اکنون در چنگ قانون است.

کد خبر 5220809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha