۶ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۳۷

فرماندار اسلامشهر خبر داد؛

اختصاص ۳۲۱ شعبه اخذ رأی برای انتخابات ۲۸ خردادماه در اسلامشهر

اختصاص ۳۲۱ شعبه اخذ رأی برای انتخابات ۲۸ خردادماه در اسلامشهر

اسلامشهر- فرماندار اسلامشهر از اختصاص ۳۲۱ شعبه اخذ رأی برای انتخابات ۲۸ خردادماه در این شهرستان خبر داد و گفت: امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری مطلوب انتخابات فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مرسلپور پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه ستاد انتخابات استان تهران ویژه شهرستانهای تهران، اسلامشهر، ری، شمیرانات و پردیس که با حضور شکراله حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات استان تهران و معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران، حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران و رئیس ستاد امنیت ستاد انتخابات استان تهران، فرمانداران شهرستان‌های تهران، اسلامشهر، ری، شمیرانات و پردیس و اعضای ستاد انتخابات استان تهران برگزار شد اظهار داشت: ۳۰۳ داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و ۲۴۵ داوطلب نیز در انتخابات شوراهای روستایی شهرستان ثبت نام‌کردند.

فرماندار اسلامشهر از تعیین ۳۲۱ شعبه اخذ رأی برای انتخابات ۲۸ خردادماه در شهرستان خبر داد و گفت: ۲۸۳ شعبه در محدوده شهری و ۳۸ شعبه اخذ رأی در محدوده روستایی قرار دارند.

وی با بیان اینکه ۷ هزار و ۵۰۰ نفر در روند برگزاری انتخابات در شهرستان اسلامشهر مشارکت دارند افزود: در روز ۲۸ خرداد چهار انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی، میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در شهرستان برگزار خواهد شد.

مرسلپور با بیان اینکه امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری مطلوب انتخابات فراهم شده گفت: جذب و آموزش عوامل اجرایی انتخابات در حال انجام است و ان شاءالله انتخاباتی پرشور و سالم در شهرستان اسلامشهر برگزار خواهد شد.

کد خبر 5221827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha