۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۱۰

معاون سازمان تبلیغات اسلامی:

ظرفیت جامعه تبلیغی برای مشارکت حداکثری بکارگیری می شود

ظرفیت جامعه تبلیغی برای مشارکت حداکثری بکارگیری می شود

گرگان- معاون راهبری استان ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ظرفیت جامعه تبلیغی برای مشارکت حداکثری بکارگیری می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام روح الله حریزاوی بعدازظهر یکشنبه در نشست هم اندیشی با بانوان فرهیخته و تأثیرگذار گلستان، اظهارکرد: سازمان تبلیغات فعالیت‌های خود را قالب عملیات‌های موضوعی و مناسبتی پیگیری می‌کند که عملیات بزرگ رمضان و جشنواره‌های ملی محله همدل را پشت سر گذاشتیم.

معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی افزود: یکم تیرماه از برگزیدگان این جشنواره‌ها تقدیر خواهد شد.

وی در خصوص انتخابات پیش رو هم گفت: سیاست سازمان تبلیغات تلاش برای مشارکت حداکثری و حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی است.

حریزاوی بیان کرد: انتخابات نقش تعیین کننده‌ای در سرنوشت جامعه داشته و از این رو، از ظرفیت جامعه تبلیغی برای حضور مردم استفاده خواهد شد.

معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به دومین نقش سازمان در انتخابات، ادامه داد: سازمان تبلیغات به عنوان یکی از دستگاه‌های مرتبط با نهاد رهبری، موظف است اندیشه‌ها، مطالبات و خط مشی رهبر معظم انقلاب را که برای رشد و تعالی کشور ترسیم شده، تبیین کند.

حریزاوی اظهارکرد: این امر در قالب گروه‌های تبلیغیف گروه‌های جهادی، فعالیت در مساجد و مؤسسات قرآنی، گروه‌های تبلیغ در منازل و غیره خواهد بود.

کد خبر 5223792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha