۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۳۵

به منظور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی صورت می گیرد؛

برگزاری چهارمین رویداد بین المللی «تهران هوشمند» به صورت مجازی

برگزاری چهارمین رویداد بین المللی «تهران هوشمند» به صورت مجازی

چهارمین رویداد بین‌المللی تهران هوشمند، با شعار «تحول دیجیتال، خدمات دیجیتال» و با تمرکز بر شهرهای هوشمند در دوران کرونا و پساکرونا به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، چهارمین رویداد بین‌المللی تهران هوشمند، با شعار «تحول دیجیتال، خدمات دیجیتال» و با تمرکز بر شهرهای هوشمند در دوران کرونا و پساکرونا به صورت مجازی و طی روزهای ۱۴ و ۱۵ تیرماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

نشست‌های تخصصی داخلی و بین‌المللی این رویداد با حضور فعالان و بازیگران اصلی شهر هوشمند در تهران، سایر مراکز استانی کشور و شهرهای پیشروی دنیا در این زمینه، برگزار شده و همچنین چهره‌های شاخص داخلی و بین‌المللی در حوزه مدیریت شهری و فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان سخنران در این رویداد حضور خواهند داشت.

قابل ذکر است تا کنون سه دوره از رویداد «تهران هوشمند» از سال ۹۶ برگزار شده و نقش بسیاری در تعامل شهرداری با سایر نهادهای خارجی، دولتی و خصوصی، زیست‌بوم نوآوری و فناوری و توسعه برنامه تهران هوشمند و استفاده از تجربیات جهانی داشته است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چهارمین رویداد تهران هوشمند می‌توانند به سایت مرکز و دبیرخانه تهران هوشمند و شبکه‌های اجتماعی آن به نشانی @smartehran مراجعه کنند.

کد خبر 5223843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha