۱۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۲۰

در جلسه انتخاباتی در عباس آباد مطرح شد:

انتخاب درست سبب سرافرازی نظام اسلامی است

انتخاب درست سبب سرافرازی نظام اسلامی است

ساری- رئیس ستاد انتخابات ریاست‌جمهوری جبهه انقلاب اسلامی مازندران با بیان اینکه انتخاب درست سبب سرافرازی نظام است، گفت: اینکه کشور نمی‌تواند پیشرفت کند یک دروغ تاریخی است.

به گزارش خبرنگار مهر، شکرالله رضازاده بعدازظهر دوشنبه در مراسم افتتاح ستاد انتخابات نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان عباس آباد، با اشاره به اینکه انتخاب خوب و درست در انتخابات ۲۸ خرداد ماه، موجب سرافرازی این انقلاب است، اظهار کرد: درمان دردهای جامعه امروز این است که همه به‌پا خیزیم.

وی افزود: هر کدام از ما از لحاظ نفراتی و مکانی باید یک ستاد سیار باشیم، اگر اینگونه عمل کنیم قطعاً موفق خواهیم شد.

رضازاده تصریح کرد: اینکه دوستان اصلاحات می‌گویند شما برنده هستید، صحیح نیست، انتخابات یک موضوع پیچیده‌ای است و این طور نیست که از همین الان تکلیف روشن باشد و شما بدانید که انتهای قصه چیست.

رئیس ستاد انتخابات ریاست‌جمهوری جبهه انقلاب اسلامی استان مازندران خاطرنشان کرد: تزریق یاس و ناامیدی به مملکت در حال انجام است، می‌گویند این مملکت نمی‌تواند پیشرفت کند و درجا می‌زند و این یکی از آن دروغ‌های تاریخی است که مطرح می‌شود، در حالی که جمهوری اسلامی امروز در جایی قرار دارد که در حوزه‌های مختلف از جمله علمی، دفاعی و اقتصادی به توانمندی رسیده است.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران در ادامه بیان کرد: شهرستان عباس آباد مشکلات عدیده‌ای دارد، ترافیک شهری یکی از موضوعات مهم این منطقه است، در تعطیلات همه خوش هستند ولی اهالی این منطقه ناخوش، البته حضور مسافران برای رونق اقتصادی ضرورت دارد، ولی به نظر می‌رسد مدیران ما از روی صندلی و داخل اتاق‌های مدیریت خارج شوند به کف خیابان بیایند تا مشکلات را شناسایی کنند.

وی با اشاره به مدیریت صحیح شهید حاج قاسم سلیمانی، یادآور شد: حاج قاسم مدیر پشت صندلی نبود بلکه میدان را می‌دید و بر اساس تدبیر درست و دقیق عمل می‌کرد این موضوع بود که وی را به توفیقات ویژه رساند پس امروز هم باید به‌دنبال چنین مدیرانی بگردیم‌.

رضازاده اذعان داشت: معتقدیم با آرایی که در ۲۸ خراد ماه وارد صندوق‌ها می‌شود شاهد استقرار دولتی انقلابی باشیم تا آنچه که حق مردم و ملت ایران است رقم بخورد و جهش خوب در همه زمینه‌ها را شاهد باشیم، توسعه همه‌بعدی مدنظر است.

رئیس ستاد انتخابات ریاست‌جمهوری جبهه انقلاب اسلامی استان مازندران با تاکید بر انتخاب درست و هدایت دیگران به این سمت، اظهار کرد: اجازه ندهیم بذر یاس و ناامیدی به مردم تزریق شود و خدای ناکرده در ۲۸ خرداد ماه شاهد حضور حداقلی باشیم، از این رو همدلی و همراهی بین نیروهای انقلابی ضرورت دارد.

در این مراسم حجت الاسلام شیخ میثم فلاح با دریافت حکم به‌عنوان مسئول ستاد انتخابات ریاست جمهوری نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان عباس آباد معرفی شد.

کد خبر 5224869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha