۱۳ خرداد ۱۴۰۰، ۹:۵۱

آغاز فعالیت ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در قزوین

آغاز فعالیت ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در قزوین

قزوین – ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان قزوین فعال شد.

به گزارش خبرنگار مهر حجت‌الاسلام مجید دایی دایی مسئول هماهنگی ستاد سعید جلیلی در قزوین شب چهارشنبه در آئین افتتاح ستاد انتخاباتی وی در استان قزوین اظهار کرد: با انتخاب سعید جلیلی شاهد اقتدار واقعی ایران اسلامی خواهیم بود و اگر در دوره‌ها پیشین انتخاب بین بد و بدتر بوده در این دوره مردم می‌توانند بین خوب و خوب‌تر انتخاب کنند.

وی افزود: جلیلی سابقه خوبی در فسادزدایی در ۲۰ سال اخیر دارد و همچنین با سطوح مختلف کارشناسی در درون قوه مجریه کار کرده است.

مسئول هماهنگی ستاد سعید جلیلی در قزوین تاکید کرد: عیار مدیریت در بحران سنجیده می‌شود و جلیلی زمانی که مسئول شورای امینت ملی بود بحران‌ها را به خوبی مدیریت کرد و بنابراین با تجربه خود می‌تواند در جایگاه‌ها دیگر نیز موفق عمل کند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه رئیس‌جمهور ایجاد هماهنگی است بیان کرد: جلیلی توان دیپلماتیک دارد و علاوه بر کارنامه مناسب، برنامه مناسب و جامع نیز دارد.

حجت‌الاسلام دایی دایی عنوان کرد: این کاندیدای ریاست جمهوری او روستا به روستا رفته و با کارآفرین و جوان متخصص و اساتید دانشگاه هم صحبت شده و از آن‌ها کارگروه‌های متفاوتی تشکیل داده است و حتی از افراد متخصص دولت‌ها قبلی نیز در این تیم حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: جلیلی برنامه تحولی و بزرگی دارد و به این دلیل است که کسانی که منافعشان قطع می‌شود مقابل او ایستاده‌اند همچنین برای کارایی داشتن مجلس انقلابی احتیاج به دولت خوب است و قانون به تنهایی کافی نیست.

مسئول هماهنگی ستاد انتخاباتی جلیلی در استان قزوین در پایان یادآور شد: جلیلی در تمام این هشت سال به دنبال راهکار برای حل مشکلات کشور بوده بنابراین از روز اول که دولت او مستقر شود می‌تواند شروع به کار کند و زمان دیگر برای شناسایی ضعف‌ها و راه‌حل‌ها آن هدر نمی‌رود، جلیلی آماده عمل است و اگر رأی بیاورد ایران در ۱۴۰۴ درخشان خواهد بود.

کد خبر 5226930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امیر ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      0 0
      لطفا آدرس ستاد مرکزی رو هم داخل سایت اشاره ای بهش داشته باشید.