۱۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۳۲

فلاحی در تذکر شفاهی:

دولت اشرافی دلار را به ۳۰ هزار تومان رساند

دولت اشرافی دلار را به ۳۰ هزار تومان رساند

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۸ سال وادادگی دولت اشرافی باعث شد که دلار از ۳ هزار تومان به ۳۰ هزار تومان برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: ۸ سال وادادگی دولت اشرافی باعث شد که دلار از ۳ هزار تومان به ۳۰ هزار تومان برسد.

وی ادامه داد: کسانی که رقبای خود را می‌ترساندند که اگر این ها سر کار بیایند دلار گران خواهد شد، امروز ارزش پول ملی را کاهش داده و دلار بی‌پشتوانه آمریکا را تا ۳۰ هزار تومان رساندند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جای تأسف است کسی که امروز به عنوان مدعی اقتصادی در مناظره ها حاضر می‌شود و خود را اقتصاددان معرفی می‌کند، در حوزه انتخابیه بنده ۵۵ واحد تولیدی را از طریق بانک‌های تحت امر خود به خاک سیاه نشانده و تعطیل کرده است.

فلاحی بیان کرد: این افراد از موسیقی پاپ و صدای شجریان که شعار کهنه ۴ سال پیش است، حرف می‌زنند و با این شعارها می‌خواهند رأی آوردند و این مسائل را نان و آب برای مردم تلقی می‌کنند.

وی تصریح کرد: کسی که مدعی اقتصاددانی کشور است، دستگاه‌های تولیدی وارداتی را توقیف و به فروش رسانده است در حالی که این دستگاه با ارز آزاد از جیب تولیدکننده وارد شده است، نه با ارز ۴۲۰۰ تومانی که خوراک سگ و گربه‌ها کرده‌اند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز مشکل اساسی کشور طبق سخنان مقام معظم رهبری نه فضای مجازی است و نه سیاست خارجی، اظهار داشت: مردم بدانند که این شعارهای فریبنده در ۴ سال پیش هم مطرح شد. امروز مشکل اساسی مردم اقتصادی و معیشت است.

کد خبر 5230775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha