۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۶

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان خبر داد؛

اجرای ۸ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره

اجرای ۸ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره

زنجان-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از اجرای هشت طرح آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال در شهرستان خرمدره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمد نادرخانی اظهار کرد: این طرح‌ها در مجموع جمعیتی افزون بر ۱۳ هزار نفر را از خدمات تأمین آب شرب پایدار در شهرستان خرمدره برخوردار می‌کند.

وی افزود: حفر و تجهیز چاه شماره ۱۵ خرمدره با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال یکی از این طرح هاست که هم اکنون در مرحله آزمایش پمپاژ قرار داشته و پس از نصب تجهیزات مکانیکی و الکتریکی وارد مدار بهره برداری می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: زمین چاه شماره ۱۶ خرمدره نیز تملک شده و مجوزات لازم را دریافت کرده است که بزودی عملیات اجرایی حفر و تجهیز این چاه با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

وی گفت: این طرح‌ها در راستای تأمین آب و پایداری شبکه در شهرک گلدشت، فرهنگیان و مساکن ملی در شهر خرمدره اجرامی شوند.

نادرخانی گفت: احداث خط انتقال برای اتصال چشمه دوم روستای فلج و تقویت مؤلفه‌های آبرسانی در این روستا نیز با اعتبار ۴ میلیارد ریال انجام می‌شود.

وی به پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه احداث مخزن ذخیره آب در روستای سوکهریز نیز اشاره کرده و گفت: این طرح با ۴۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات عمرانی اجرا می‌شود.

به گفته نادرخانی اجرای عملیات اصلاح شبکه توزیع آب در روستای سوکهریز نیز به طول ۱۳ کیلومتر توسط قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) در دست اجرا قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: نصب دو دستگاه کلرزن جدید در روستاهای باغ دره و انجلیین، اجرای بخشی از خط انتقال روستای قلعه حسینیه، نصب سیستم‌های هوشمند حفاظت الکترونیک در ۱۵ مورد از تأسیسات آب و فاضلاب از جمله دیگر اقدامات شرکت آبفا در شهرستان خرمدره است.

کد خبر 6154365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha