۲۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۳۲

فرماندار مهاباد:

۱۷۰ هزار و۵۰۰ نفر در مهاباد واجد شرایط رای دادن هستند

۱۷۰ هزار و۵۰۰ نفر در مهاباد واجد شرایط رای دادن هستند

ارومیه - فرماندار مهاباد تعداد واجدان شرایط حضور در انتخابات این شهرستان را ۱۷۰ هزار و ۵۰۰ نفر اعلام کرد.

عارف خدرلو در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت آمادگی شهرستان برای برگزاری انتخابات پرشور اظهار کرد: هم اکنون تمامی امکانات برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم در شهرستان فراهم شده است.

وی با اشاره به تأیید صلاحیت ۸۲۵ نفر از نامزدهای شوراهای شهر و روستا گفت: مهاباد دومین شهرستان استان از لحاظ تعداد کاندیداهای تأیید صلاحیت شده است.

معاون استاندار و فرماندار مهاباد با بیان اینکه ۱۷۰ هزار و۵۰۰ نفر در مهاباد واجد شرایط رأی دادن هستند، گفت: از این تعداد ۴ هزار و ۶۴۶ نفر برای اولین بار در این مشارکت سیاسی حضور خواهند داشت.

خدرلو افزود: ۳۰ نفر از بازرسان هیئت نظارت در روز ۲۸ خرداد، بر سلامت انتخابات نظارت می‌کنند و همه تمهیدات برای روز برگزاری بزرگترین رویداد سیاسی کشور در سال جاری آماده است.

وی اضافه کرد: حدود ۶۰ هزار ماسک برای روز انتخابات تدارک دیده شده که در صورت حضور افرادی بدون ماسک در شعب اخذ رأی این ماسک‌ها تقدیم مردم شود.

خدرلو گفت: ثبت احوال هم آماده است در صورت اینکه افرادی مشکل شناسنامه و کارت ملی داشته باشند این مشکل را حتی در روز انتخابات حل و فصل کند.

در روز انتخابات جمعه این هفته، مردم شهرستان برای انتخاب رئیس جمهور و ۴۵۵ نماینده شورای شهر و روستا در پای ۱۱۶ صندوق اخذ رأی حضور پیدا می‌کنند.

کد خبر 5234367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha