۲۷ خرداد ۱۴۰۰، ۲۰:۰۹

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان:

مردم با حضور حداکثری در انتخابات حماسه به یاد ماندنی خلق کنند

مردم با حضور حداکثری در انتخابات حماسه به یاد ماندنی خلق کنند

اهواز- نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم از شرایط فعلی و انتخابات پیش رو آگاه هستند و امید است که با حضور حداکثری در انتخابات حماسه‌ای به یاد ماندنی را خلق کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن حیدری عصر امروز پنجشنبه در خصوص انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بیانیه‌ای را صادر کرد؛ در این بیانیه عنوان شده است: «اینک که ملّت رشید و حماسه‌ساز ایرانِ اسلامی در آستانهٔ خلق حماسه‌ای دیگر در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ قرار گرفته است و شما که در تمامی صحنه‌های انقلاب، دفاع مقدّس و دفاع از حرم پیشگام بوده‌اید، قطعاً از شرایط حسّاس فعلی و انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوریِ پیش‌رو آگاهید».

وی در این بیانیه تأکید کرده است: «انتظار می‌رود که با لبیک‌گوئی به ندای امامین انقلاب اسلامی در این انتخابات با حضور حداکثری و پرشور حماسه‌ای به یادماندنی خلق نمائید و نیز إن شاء الله در این انتخابات رأی به اصلح، مدیر قوی، شجاع و توانمند را هم در نظر خواهید گرفت».

همچنین در این بیانیه مهم‌ترین مطالبات مردمی خوزستان از دولت بعدی بیان شده است: جبران نمودن عقب ماندگی‌های باقی‌مانده از دوران جنگ تحمیلی و پس از آن، مثل مشکلات حاشیه‌نشینی، زیرساخت‌های فرسوده، مشکلات بخش‌های کشاورزی، صنعتی و غیره با تخصیص درصد مناسبی از نفت مورد انتظار مردم خوزستان است.

در ادامه این بیانیه بر این خواسته تأکید شده است: متوقف ساختن روند غیرقانونی انتقال بی‌رویه آب از سرچشمه‌های کارون و دیگر رودخانه‌ها به جاهای دیگر و تسریع در جایگزین کردن طرح انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی و مبارزه با مافیای آب کشور خواسته مردم خوزستان از دولت بعدی است.

در این بیانیه آمده است: تسریع در تخصیص آب برای فاز دوم طرح مقام معظم رهبری و تلاش برای اجرایی کردن ایدهٔ مقام عظمای ولایت در زمینهٔ احیای دو میلیون هکتار زمین در خوزستان خواسته مردم از دولت جدید است.

در ادامه این بیانیه خواسته شده است: دادن اولویت جدّی به تحصیلکرده‌ها و دیگر جوانان خوزستانی در طرح‌های ملّی از قبیل نفت و گاز، پتروشیمی، فولاد، نیشکر و غیره در راستای اشتغال‌زائی برای جوان‌های بیکار از خواسته‌های مردم خوزستاناز دولت آینده است.

کد خبر 5237390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha