۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۲۳

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

انتخابات تیر ناامیدی به قلب دشمن/مردم عاشقانه پای صندوق حاضر شوند

انتخابات تیر ناامیدی به قلب دشمن/مردم عاشقانه پای صندوق حاضر شوند

سمنان- نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بابیان اینکه انتخابات تیر ناامیدی ملت ایران به‌سوی قلب دشمن و بدخواهان انقلاب است، گفت: مردم در این حماسه عاشقانه پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی صبح آدینه پس از انداختن آرای خود در شعبه اخذ رأی مسجد عابدینیه سمنان در جمع خبرنگاران ضمن بیان اینکه بیگانگان انتخابات و تحولات ایران را در تیررس نگاه خوددارند، ابراز داشت: دشمن از هر ابزاری برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می‌کند که خوشبختانه طی این چهار دهه مردم با حضور خود این نیرنگ‌ها را خنثی کردند.

وی ضمن بیان اینکه استقبال مردم استان از انتخابات در همان ساعات ابتدایی صبح به‌وضوح نمایان شد، افزود: مردم با این حضور حماسه‌ساز خود تیر ناامیدی را به‌سوی قلب دشمن و بدخواهان انقلاب و نظام روانه می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بابیان اینکه مردم امروز عاشقانه پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند، ابراز داشت: ملت ایران در آزمون بزرگی قرار دارند که توسط خبرنگاران داخلی و خارجی رصد می‌شود لذا در این برهه حساس کنونی با مشارکت پرشور می‌بایست سربلند بیرون آمد.

آیت الله شاهچراغی اضافه کرد: مردم نه‌تنها در این انتخابات بلکه طی چهار دهه عمر انقلاب هرکجا که لازم بود در عرصه حضور یافتند و امروز نیز با مشارکت خود در انتخابات برگ زرین دیگری را در تاریخ این مرزوبوم به یادگار خواهند گذاشت.

کد خبر 5237816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha