۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۴۸

«جشن انتخابات»- طلایی:

مجاری فساد باید خشکانده شوند/ مدیران انقلابی مشکلات را حل می‌کنند

مجاری فساد باید خشکانده شوند/ مدیران انقلابی مشکلات را حل می‌کنند

نایب رئیس اسبق شورای شهر تهران با بیان اینکه باید عزم جدی برای مبارزه فساد در بین مسؤلان وجود داشته باشد، گفت: باید مسؤلان واقعاً با یک اراده جدی مجاری فساد را ببندند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی طلایی عضو پیشین شورای شهر تهران با حضور در مسجدالنبی نارمک و پیش از انداختن رأی خود به صندوق، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باید عزم جدی برای مبارزه فساد در بین مسؤلان وجود داشته باشد، گفت: باید مسؤلان واقعاً با یک اراده جدی مجاری فساد را ببندند.

وی افزود: خوشبختانه موقعیت‌های برخورد با فساد در ساختار کشور وجود دارد، اما باید مجاری آن خشکانده شود.

عضو پیشین شورای شهر تهران ادامه داد: اینکه گفته می‌شود آب را باید از سرچشمه مسیرش عوض کرد، همین است، اگر مجاری فساد و رانت خواری بسته شود، بسیاری از مفاسد از بین می‌رود، این هم مشروط به این است که خودمان را از جناح بازی، طایفه بازی، آقازادگی ها و... خلاص کنیم.

طلایی با تاکید بر اینکه باید مجاری فساد در کشور خشک شود، اضافه کرد: اما زمانی که قرار است در کنار هر مسئول، داماد و پسرهای او قرار گیرند، این وضع را شاهد خواهیم بود.

وی تصریح کرد: یکی از نشانه‌هایی که یک مسئول سلامت اداری دارد، این است که نسبت او با اطرافیانش را باید بررسی کنیم، اگر از اطرافیانش در امور استفاده نمی‌کند، نشانه سلامت اقتصادی او است.

این فعال سیاسی اظهار داشت به نظر من اولین نشانه‌ای که یک مدیر پای کار است و می‌خواهد واقعاً برای مردم کار کند، این است که خودش پاک است و می‌خواهد بعد از مسؤلیت هم پاک باشد و مدیرانش را قطاری تغییر ندهد.

طلایی با بیان اینکه نکته دوم اولویت‌ها این است که نیازهای جامعه مدنظر مسؤلان قرار گیرد،اظهار داشت: مسائل عمومی مردم امروز از هر امری برای جامعه ما ضروری‌تر است و باید بیشتر به آن توجه شود.

وی تصریح کرد: به لطف خدا ما در عرصه‌های دفاعی، پزشکی، نانو، فناوری و در همه عرصه‌ها مقام‌های خوبی در سطح جهان داریم و فقط مسائل جاری کشور باقی مانده و امیدواریم کسانی که به دنبال این هستند که قرارگاه توزیع مرغ و تخم‌مرغ بزنند، بدانند که بچه‌های دفاع مقدس و انقلاب برای تولید موشک نقطه زن هم قرارگاه تشکیل ندادند و بر روی پای خودشان ایستادند.

نایب رئیس اسبق شورای شهر تهران، ایمان به خدا و باور به مردم و جوانان ایرانی را عامل موفقیت در عرصه دفاعی و موشکی دانست و افزود: با همین روش، این دستاوردها به دست آمد، بنابراین می‌توان مشکلات را حل کرد، در موضوعات دیگر مانند خودروسازی نیز نیروها و مدیران انقلابی می‌توانند ظرف یک هفته مشکلات خودروسازی را نیز حل کنند.

طلایی خاطر نشان کرد: امیدواریم تشکیل یک دولت انقلابی و کارآمد را شاهد باشیم و انشاالله ظرف چهار سال آینده ریل‌گذاری ها به سمتی خواهد رفت که در یک برنامه زمانبندی دو دوره ریاست جمهوری اقتصاد ما و همینطور قدرت دفاعی و سایر مؤلفه‌های قدرت به سطحی از تاب‌آوری دست پیدا خواهد کرد که در برابر دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی گفت: از اوایل صبح که شعب سطح شهر را نظاره گر بودم، الحمد الله حضور خوبی را شاهد هستیم و هر چه به سمت ظهر و بعداظهر می‌رویم، استقبال بیشترخواهد شد.
این فعال سیاسی گفت: مردم ایران همیشه نشان دادند برای قدرت و صلابت کشور خود، وقت می‌گذارند و امروز نیز اینگونه خواهد شد.

طلایی درباره توقعی که مردم از منتخبان خود دارند، اظهار داشت: به نظرم یک توقع عام و یک توقع خاص از رئیس جمهور است. البته بین رئیس جمهور، کارگزاران شهری تفاوتی نیست و باید همه آنها امانت دار مردم باشند.
وی گفت: توقع مردم این است که نامزدهای انتخاب به اموال مردم تعدی نکنند، فامیل بازی نکرده و از آقا زاده‌ها و رانتی که دارند، استفاده نکنند و با اراده جدی مجازی فساد را ببندند.

کد خبر 5237845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha