۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۱۲

امام جمعه موقت سمنان:

نتیجه رای مردم معنای دقیق مردم سالاری دینی است

نتیجه رای مردم معنای دقیق مردم سالاری دینی است

سمنان- امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه مشارکت و انتخاب فرد صالح دو ویژگی انتخاب مردم ما است، گفت: نتیجه رای مردم معنای دقیق مردم سالاری دینی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد در خطبه‌های واپسین نماز جمعه خرداد ماه ۱۴۰۰ به میزبانی مصلای سمنان با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و همچنین ششمین دوره شورای اسلامی شهرها و روستاهای کشور و استان سمنان، بیان کرد: در واقع نتیجه رأی مردم معنای دقیق مردم سالاری دینی است.

وی با بیان اینکه مردم باید هوشیار باشند و بدانند که دشمنان دست از تلاش نمی‌کشند، افزود: انتخابات جمهوری اسلامی ایران سالم‌ترین انتخابات دنیا است در حالی که دشمنان با فتنه‌هایشان مانند سال ۸۸ می‌خواهند کام مردم را تلخ کنند.

ضرورت کمک به منتخب مردم

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه انتخابات ایران با ساز و کار خود، راهی برای تقلب ندارد، تاکید داشت: نظارت قوی و نحوه اجرای انتخابات اجازه تقلب سازمان یافته را نمی‌دهد اما متأسفانه در سال ۸۸ با توطئه خارج و اشتباه یا همفکری برخی از داخل، فتنه بزرگی به راه افتاد و در واقع این فتنه‌گران بودند که انتخابات را که با مشارکت اکثریت جامعه، برگزار شده بود، به کام مردم تلخ کردند.

مهدوی نژاد با بیان اینکه حضور پرشور مردم دشمنان را ناامید می‌کند، گفت: از دولت اتی می‌خواهیم که نخست به مشکلات مردم بپردازد و بتواند شرایط را به خوبی مدیریت کند و دیگر قوا هم در میدان حضور یافته و به دولت جدید کمک کند تا مردم منتفع شوند.

وی با بیان اینکه هر کسی که به عنوان رئیس جمهوری برگزیده شد در واقع انتخاب همه مردم و رئیس جمهور همه ایران اسلامی است حتی کسانی که به او رأی ندادند در نتیجه باید احساس تکلیف کرده و در اجرای عدالت و رفع مشکلات به وی کمک رساند.

کد خبر 5238200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha