۲۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۳۸

مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد؛

پاکسازی ۹۰ درصدی تبلیغات انتخاباتی از سطح شهر تهران

پاکسازی ۹۰ درصدی تبلیغات انتخاباتی از سطح شهر تهران

مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: حجم قابل توجهی از تبلیغات را پاکسازی شده و در بسیاری از نقاط حتی اثرات باقیمانده تبلیغات حتی به صفر رسیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، اصغر عطایی، مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران، درباره پاکسازی تبلیغات انتخاباتی در سطح شهر تهران گفت: طبق برنامه ریزی که از قبل انجام شده بود به محض اعلام پایان رای گیری توسط وزارت کشور که تا ساعت ۲ بامداد ادامه داشت، پاکسازی تبلیغات انتخاباتی در سطح شهر و مناطق ۲۲ گانه آغاز شد.

عطایی افزود: با تجهیزات و امکاناتی که از قبل تهیه شده بود و برنامه ریزی در مورد نیروی انسانی مورد نیاز، تا صبح امروز (شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰) حجم قابل توجهی از تبلیغات پاکسازی شد و در بسیاری از نقاط حجم تبلیغات حتی به صفر رسیده است. البته کماکان نیز در نقاطی که اثراتی از تبلیغات باقیمانده، لکه گیری و پاکسازی در حال انجام است.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد از تبلیغات توسط مناطق ۲۲ گانه پاکسازی شده و تلاش می‌شود تا پایان امروز همه اثراتی که از چهار انتخابات برگزار شده در روز ۲۸ خرداد، پاکسازی شود، ادامه داد: در تبلیغات انتخاباتی اخیر به ویژه در حوزه شورای شهر ضوابط رعایت نشده و نصب پوسترها و تصاویر روی بسیاری از المان‌های شهری که تبلیغات روی آنها ممنوع بود یا استفاده از چسب برای نصب پوسترها روی دیوارهای منازل شهروندان، هزینه پاکسازی و دشواری آن را بیشتر کرده است.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، دومین انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و نخستین انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی یازدهم، دیروز برگزار شد.

کد خبر 5239264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha