۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۳۵

معاون فرهنگی دادگستری استان سمنان:

۳۰ برنامه ویژه هفته قوه قضائیه در استان سمنان برگزار می‌شود

 ۳۰ برنامه ویژه هفته قوه قضائیه در استان سمنان برگزار می‌شود

سمنان- معاون فرهنگی دادگستری سمنان با بیان اینکه ۳۰ برنامه ویژه هفته قوه قضائیه در استان برگزار می شود، گفت: دیدار مردمی، دیدار با خانواده شهدا و مشاوره حقوقی از جمله این برنامه ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد تقی جلالی ظهر سه شنبه در نشست ویژه برنامه‌های هفته قوه قضائیه به میزبانی دادگستری سمنان، با اشاره به برگزاری ۳۰ ویژه برنامه طی این هفته، بیان داشت: حضور و غبارروبی گلزار شهدا با مشارکت خانواده بزرگ دستگاه قضائی استان سمنان یکی از برنامه‌های محوری این هفته است.

وی تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و دیدار با خانواده هفت شهید گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های این هفته دانست و ابراز داشت: افتتاح دادگاه و دادسرای انقلاب سمنان از دیگر برنامه‌های هفته قوه قضائیه در استان سمنان است.

معاون فرهنگی دادگستری استان سمنان با اشاره به دیدار مردمی معاونین و مدیران کل دستگاه‌های تابعه در مساجد با نمازگزاران، ملاقات مردمی مسئولان قضائی، برگزاری جلسات رایگان مشاوره و معاضدت حقوقی توسط کانون وکلا و تشکیل میز خدمت در نماز جمعه در سراسر استان طی هفته قوه قضائیه، تاکید کرد: بازدید سرزده از دفاتر خدمات الکترونیک قضائی از جمله دیگر برنامه‌های این هفته است.

جلالی با بیان اینکه در هفته قوه قضائیه در سطح استان سمنان کنفرانس خبری رئیس کل دادگستری استان با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار می‌شود، تاکید کرد: معرفی قضات و کارمندان نمونه دادگستری استان و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران دستگاه قضائی به عنوان بخش‌هایی دیگر از برنامه‌های پیش بینی شده این هفته است.

کد خبر 5241882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha