۷ تیر ۱۴۰۰، ۹:۳۴

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی خبر داد؛

اختصاص ۶۱ حوزه امتحانی برای کنکور ۱۴۰۰ در خراسان‌جنوبی‌

اختصاص ۶۱ حوزه امتحانی برای کنکور ۱۴۰۰ در خراسان‌جنوبی‌

بیرجند- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی در ۸ شهرستان ۶۱ حوزه امتحانی برای کنکور ۱۴۰۰ خراسان‌جنوبی‌ها در نظر گرفته است.

محمد علی واقعی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی ۶۱ حوزه امتحانی در ۸ شهرستان را برای آزمون کنکور سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته است که در این ۶۱ حوزه ۶ هزار و ۸۶۳ داوطلب آزمون خواهند داد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: البته علاوه بر این حوزه‌ها، دانشگاه بیرجند نیز حوزه‌هایی را برای آزمون در نظر گرفته است تا در هر حوزه داوطلبان کمتری حوزه داشته و امکان رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی وجود داشته باشد.

واقعی با اشاره به اینکه به داوطلبان و خانواده‌های آنان این اطمینان را می‌دهیم که پروتکل‌های بهداشتی به نحو احسن اجرا شود، ادامه‌داد: به عنوان مثال طبق ضوابط فاصله صندلی‌ها باید بین یک متر و نیم تا یک متر و ۸۰ سانت باشد که ما برای اطمینان بیشتر فاصله یک متر و ۸۰ سانت را رعایت خواهیم کرد.

وی گفت: ضدعفونی کردن حوزه‌های کنکور در روز قبل از شروع آزمون، تهویه مناسب سالن‌های امتحانی، استفاده از ماسک توسط همکاران و عوامل برگزار کننده کنکور در خراسان‌جنوبی به طور جدی مورد تأکید است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با بیان اینکه کنکور در روزهای نهم تا دوازدهم تیرماه برگزار می‌شود، یادآور شد: ما در هر حوزه امتحانی به میزان ۱۲ درصد شرکت کنندگان ماسک تدارک دیده‌ایم تا در صورت نیاز از آن استفاده شود.

واقعی با اشاره به اینکه ما تجربه موفق برگزاری امتحانات نهایی را در شرایط کرونایی داشته‌ایم، افزود: از داوطلبان عزیز خواهشمندیم که از آوردن هر گونه وسایل اضافی به جلسه کنکور خودداری کنند.

کد خبر 5245756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha