۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۰۳

فرماندار چابهار:

وضعیت کرونا در چابهار قرمز است/تعطیلی اصناف به مدت ۲ هفته

وضعیت کرونا در چابهار قرمز است/تعطیلی اصناف به مدت ۲ هفته

چابهار - فرماندار چابهار با اشاره به اینکه وضعیت کرونا در چابهار در وضعیت هشدار و قرمز قرار دارد، گفت: اصناف، بازار، بوستان‌ها و مراکز تفریحی وگردشگری این شهرستان به مدت ۲ هفته تعطیل است.

رحمدل بامری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با توجه به قرمز شدن وضعیت کرونا در چابهار و بر اساس تصمیم شورای تأمین و ستاد مبارزه با ویروس کرونا، تمامی اصناف، بازارها، بوستان‌ها و مراکز تفریحی وگردشگری این شهرستان به مدت دو هفته تعطیل شدند.

وی افزود: طی این یک ماه از پذیرش مهمان و مسافر در مهمانسراهای ادارات، مدارس و خانه معلم‌ها در سطح شهرستان چابهار خودداری می‌شود و در صورت مشاهده طبق مصوبات ستاد کرونا و تصمیمات شورای تأمین شهرستان و دستورات قضائی با مدیر متخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

فرماندار چابهار ادامه داد: همچنین تمامی محدودیت‌ها از جمله تعطیلی بازارها، پاساژها و مجتمع‌های تجاری و همچنین محدودیت در ورودی‌های این شهرستان به شدت اعمال می‌شود تا شاهد کاهش مبتلایان به ویروس کرونا باشیم.

وی با تاکید بر لزوم رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی تصریح کرد: از همین رو از همه هم استانی‌ها و هموطنان عزیز خواهشمندیم تا زمان عادی شدن شرایط به شهرستان چابهار سفر نکنند زیرا سفر در این شرایط به معنای شیوع بیشتر بیمار کرونا است.

کد خبر 5245894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha