۱۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۶:۲۲

معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر اصفهان:

۲۲۷ نفر در حوادث یک هفته اخیر اصفهان آسیب دیدند

 ۲۲۷ نفر در حوادث یک هفته اخیر اصفهان آسیب دیدند

اصفهان - معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان گفت: ۲۲۷ نفر در حوادث یک هفته اخیر در اصفهان آسیب دیدند.

داریوش کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به عملیات‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان طی یک هفته اخیر اظهار داشت: در این بازه زمانی ۷۴ حادثه به وقوع پیوست که ۵۱ مورد جاده‌ای، ۶ مورد حادثه شهری، ۱۱ مورد حادثه کارگاهی و ۶ مورد حادثه حضوری بوده است.

وی با بیان اینکه در این حوادث ۲۳۶ نفر حادثه دیدند، ادامه داد: از این تعداد حوادث جاده‌ای با ۲۱۲ حادثه دیده بیشترین سهم را داشته است.

معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان کل آسیب دیدگان حوادث هفته گذشته در استان اصفهان را نیز ۲۲۷ مورد اعلام کرد و افزود: از این تعداد نیز سهم حوادث جاده‌ای ۲۰۳ نفر بوده است.

۷۹ نفر در حوادث هفته گذشته اصفهان نجات یافتند

وی با بیان اینکه کل نجات یافتگان این حوادث توسط هلال احمر ۷۹ نفر بوده است، ابراز داشت: از این تعداد ۵۷ نفر به مراکز درمانی منتقل شده و ۲۲ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شده‌اند.

کریمی با بیان اینکه به منظور امداد رسانی به حادثه دیدگان هفته گذشته در استان اصفهان ۹۰ عملیات امداد و نجات انجام شده است، تصریح کرد: ۲۲۸ نیروی امداد و نجات نیز به این عملیات اعزام شده است.

وی با بیان اینکه ۷۶ دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی به این حادثه اعزام شده است، ابراز داشت: هفت مورد از این حوادث آزادسازی بوده است.

کد خبر 5254736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha