۲۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۳۴

رئیس بسیج کارمندان گیلان:

مطالعه کتاب باید جزو نیازهای اصلی مردم جامعه باشد

مطالعه کتاب باید جزو نیازهای اصلی مردم جامعه باشد

رشت- رئیس بسیج کارمندان گیلان با اشاره به اینکه مطالعه باید جزو نیازهای اصلی مردم جامعه باشد، گفت: شرایط سخت اقتصادی، گرانی کتاب و فعالیت شبکه‌های اجتماعی عوامل بی توجهی به کتاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رضا رنجبر صبح سه شنبه در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره ۲۵۷ شهید کارمند در گیلان با اشاره به نقش پررنگ بسیج در جریان‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در کشور، از حماسه حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ماه امسال به عنوان حرکتی ماندگار با رهنمودهای ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب یاد کرد.

وی گفت: این حماسه مردمی در حالی به ثمر نشست که دشمنان اسلام و ایران و ایادی آنها با تبلیغات بسیار گسترده سعی در مخدوش کردن چهره انقلاب داشتند.

سرهنگ رنجبر در ادامه با اشاره به خدمات رسانی به بیش از ۲۵ هزار نفر از جامعه هدف این مجموعه، افزود: ۱۷ حوزه بسیج در شهرستان‌های استان گیلان وظیفه هماهنگی را عهده دار هستند.

رئیس بسیج کارمندان گیلان ادامه داد: ۲۶۰ پایگاه بسیج کارمندان در دستگاه‌های اجرایی خدمت رسان در استان گیلان فعال هستند.

وی همچنین با اشاره به تأکیدات دین اسلام و پیامبر اکرم (ص) به فراگیری علم و دانش به نزول سوره شریفه (علق) و نخستین آیه از سوی خداوند بنام قلم و خواندن اشاره کرد و گفت: افتخار ما در طول تاریخ همواره تبعیت از دین اسلام بوده که پیروانش را همواره به علم آموزی دعوت کرده است.

رئیس بسیج کارمندان استان گیلان در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری و دغدغه‌های ایشان در همین خصوص نیز اشاره کرد و با بیان اینکه مطالعه کتاب باید جز نیازهای اصلی مردم جامعه باشد، ادامه داد: شرایط سخت اقتصادی، گرانی کتاب و فعالیت شبکه‌های اجتماعی از عوامل عدم توجه کافی خانواده‌ها به کتابخوانی است.

سرهنگ رنجبر ضمن تقدیر از نگاه فرهنگی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان و عملکرد مثبت پایگاه بسیج شهید حسین املاکی (کتابداران استان گیلان) از آمادگی بسیج کارمندان استان گیلان و اعضای این سازمان برای همکاری‌های گسترده بویژه در حوزه ترویج فرهنگ مطالعه و برگزاری برنامه‌های مشترک خبر داد.

کد خبر 5262219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha