۱۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۱۳

طراحی سایت برای افزایش درآمد توسط شرکت طراحی سایت یا فریلنسر؟

طراحی سایت برای افزایش درآمد توسط شرکت طراحی سایت یا فریلنسر؟

در حال حاضر با وجود تعدد شرکت های طراحی سایت انتخاب شرکتی که بهترین طراحی سایت فروشگاهی، شرکتی، پزشکی و یا طراحی سایت خبری را برای کسب و کار شما ارائه دهد بسیار سخت است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در این مقاله هدف این است که شما بتوانید تشخیص دهید که بهترین شرکت طراحی سایت برای شما کدام است و چه خدماتی را باید ارائه دهد. همچنین در انتهای مقاله چند ویژگی مهم شرکت‌های طراحی سایت که آنها را از سایر شرکت‌ها متمایز می‌کند را بیان کرده ایم.

چه کسی را برای طراحی سایت خود انتخاب می‌کنید؟

شما برای طراحی سایت خود دو گزینه اصلی دارید.

۱. کار با یک فرد توسعه دهنده وب (فریلنسر)

۲. کار با شرکت‌های طراحی سایت یا آژانس‌های بازاریابی

اما قبل از اینکه بتوانید تعیین کنید کدام گزینه برای طراحی شما بهتر است، مهم است که هدف سایت خود را تعیین کنید.

هدف وب سایت شما چیست؟

برای آشنایی بیشتر شما، در ادامه به معرفی برخی از معمول‌ترین انواع طراحی سایت و هدف از طراحی آنها خواهیم پرداخت:

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت برای افزایش درآمد توسط شرکت طراحی سایت یا فریلنسر؟

هدف از طراحی سایت شرکتی این است که به مشتریان بالقوه می‌گویند که مشاغل شما چه کاری انجام می‌دهد، در کجا مستقراست، ساعات کار خود، نحوه تماس با شما و مقالات، اخبار و سایر اطلاعات کسب و کار شما.

طراحی سایت فروشگاهی

این سایت‌ها برای فروش محصولات به کاربران طراحی شده اند. موفقیت یک فروشگاه اینترنتی تنها به کیفیت محصولات آن بستگی ندارد، بلکه مجموعه‌ای از عوامل دیگر نیز در این امر نقش دارند.

دو مورد از مهمترین آنها نحوه بازاریابی سایت و نحوه طراحی سایت فروشگاهی است.

ویژگی‌های زیاد وجود دارد که می‌تواند به طراحی سایت فروشگاهی اضافه شود تا برای کاربران جذاب و برای صاحب فروشگاه اینترنتی باعث فروش بیشتر شود.

طراحی سایت برای افزایش درآمد توسط شرکت طراحی سایت یا فریلنسر؟

لازم به ذکر است که حتماً نیازی نیست تمام این ویژگی‌ها را از ابتدای طراحی سایت خود داشته باشید. شما می‌توانید به مرور زمان و با توجه به نیاز خود و مشتریان خود این ویژگی‌ها را به سایت خود اضافه کنید.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

قیمت سایت فروشگاهی نسبت به امکاناتی که ما در شرکت هوم وب ارائه می‌دهیم بسیار رقابتی بوده و به شما این اطمینان خاطر را می‌دهیم که بعد از طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، کارشناسان هوم وب در کنار شما خواهند بود تا کسب کار و با بازاریابی آنلاین خود را رشد دهید.

طراحی سایت پزشکی

برخی از امکانات که می‌توان به کمک طراحی کردن یک سایت پزشکی به سادگی آنها را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید.

ایجاد رزومه ای مناسب از پزشک

ارائه مقالات علمی در سایت

رزرو نوبت و امکان پرداخت آنلاین

طراحی سایت خبری

در کل هدف اصلی طراحی سایت خبری ارائه اطلاعات بروز برای کاربران می‌باشد.

افزایش اعتبار رسانه‌های خبری با داشتن سایت خبری

انتشار اخبار در کوتاه‌ترین زمان بدون محدودیت مکانی

حال که می‌دانید چه نوع وب سایتی را نیاز دارید، برخی از تمایزات اصلی بین اشخاص طراح سایت (فریلنسر) و شرکت‌های طراحی سایت آورده شده است تا به شما کمک کند بفهمید کدامیک برای شما بهتر است.

طراحی سایت توسط شخص (فریلنسر)

در ایران اکثر اشخاصی که به صورت پروژه‌ای و خارج از شرکت‌ها کار طراحی سایت شرکتی یا طراحی سایت فروشگاهی را انجام می‌دهند با استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا (cms ها) کار طراحی سایت شما را انجام خواهند داد.

طراحی کردن این دست از سایت‌ها نه تخصص چندان و نه هزینه بالایی را به همراه خواهد داشت و هر کسی بدون نیاز به هیچ دانش تخصصی با کمی جستجو در اینترنت می‌تواند با استفاده از پلتفرم‌های رایگان وردپرس، جوملا و… برای خود سایت بسازد و نیازی به پرداخت هزینه ندارد.

شرکت‌های طراحی سایت

یکی از دلایل اصلی انتخاب آژانس بازاریابی برای ساخت سایت این است که قبل از کار بر روی پروژه شما زمان لازم را برای یادگیری کسب و کار شما صرف می‌کنند. شرکت‌های طراحی سایت به طور معمول با شما همکاری می‌کنند تا به شما در طراحی یک وب سایت مشتری محور کمک کنند که پیام مناسب شما را به سمت مشتری‌های احتمالی سوق دهد.

تجربه و سابقه کار شرکت

این مهمترین ویژگی است که یک شرکت باید داشته باشد. شرکتی که تجربه دارد باید با راه‌های دستیابی به یک طراحی سایت موفق آشنا باشد. شما نباید طراحی سایت اختصاصی خود را در اختیار آن شرکتی بگذارید که باتجربه نیست.

تجربه طراحی با انواع زبان‌های برنامه نویسی

شرکت طراحی سایت هوم وب (whomweb.com) از جمله شرکتهای برتر در حوزه‌ی طراحی سایت در تهران است که در طی بیش از یک دهه فعالیت خود در این حوزه، برنامه نویسی با انواع زبان‌های؛

Asp

Php

جاوا اسکریپ

و فریم ورک های روز دنیا:

انگولار

ری اکت و...

برای طراحی سایت حرفه ای مشتریان خود در طول این سال‌ها در نظر گرفته است.

خدمات پشتیبانی

یکی از مهم‌ترین المان‌های پس از طراحی سایت اختصاصی داشتن پشتیبانی خوب و قوی پس از انجام طراحی سایت شماست. بهترین شرکت‌های طراحی سایت باید در صورت ایجاد هر گونه مشکل مانند: مشکلات ظاهری و یا تغییری در ساختار وب سایت، که نیاز به پشتیبانی دارد را تامین کند و به سرعت مشکلات پروژه شما را رفع کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان طراحی سایت و اطلاع از قیمت طراحی سایت به سایت هوم وب به آدرس https://whomweb.com مراجعه کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5277088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha