۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۴۱

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان عنوان کرد؛

پهلودهی سومین فروند کشتی حامل نهاده های دامی در بندرشهیدرجایی

پهلودهی سومین فروند کشتی حامل نهاده های دامی در بندرشهیدرجایی

بندرعباس - مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از پهلودهی سومین فروندکشتی حامل ۵۵ هزار تن سویا در بندر شهیدرجایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رضا محمدی کرجی ران با بیان اینکه علاوه بر کشتی‌های حامل کالاهای اساسی، از ابتدای سال تا کنون ۳ فروند کشتی ویژه نهادهای دامی در بندر شهید رجایی پهلو دهی شده است اظهار داشت: کشتی اول حامل ۶۶ هزار تن جو، دومین کشتی نیز با ظرفیت ۶۶ هزار تن ذرت و با احتساب کشتی که عصر روزگذشته ۱۹ مردادماه پهلو دهی و حامل ۵۵ هزار تن سویا دیگر است مجموع کشتی‌های نهاده‌های دامی به ۳ فروند رسید.

وی اضافه کرد: کشتی چهارم نیز حامل ۶۶ هزار تن ذرت در لنگرگاه بندرعباس مستقر است که با سپری شدن فرآیند اسنادی و الزامات بهداشتی طی هفته آینده دراین بندر پهلو خواهد گرفت.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی با بیان اینکه ۶ پست اسکله با عمق ۱۴ متر ویژه کشتی‌های حامل کالاهای اساسی در نظر گرفته شده است تاکید کرد: کشتی‌های حامل کالاهای اساسی و نهادهای دامی و کشاورزی در اولویت تخلیه و تخصیص تجهیزات بندری قرار دارند.

محمدی کرجی ران خاطرنشان کرد: از مجموع انبارهای مسقف موجود در این بندر ۹۰ درصد به کالاهای یاد شده تخصیص داده شده که ۴ باب آن ویژه انبارش نهاده‌های دامی و ۱۱ باب دیگر برای نگهداری کالاهای خوراکی در نظر گرفته شده است.

به گفته مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان تخلیه کالاهای اساسی با دو رویه حمل یکسره و حمل مستقیم به انبارها انجام می‌شود و برای تسهیل در حمل کالاها از ظرفیت حمل و نقل ریلی و جاده‌ای بصورت همزمان استفاده می‌شود.

کد خبر 5278920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha