۲۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۰۱

رئیس مجمع نمایندگان کردستان:

دولت سیزدهم خواسته کردستانی ها را محقق کرد

دولت سیزدهم خواسته کردستانی ها را محقق کرد

سنندج- رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم شاهد حضور دو وزیر کردزبان هستیم و امیدواریم فاصله شکاف بین مردم و دولت در این دوره کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن فتحی روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران رسانه‌های کردستان در سنندج اظهار کرد: خوشبختانه در کردستان شاهد فعالیت خبرنگاران حرفه‌ای هستیم و باید دغدغه‌های معیشتی و مسکن این قشر در سریع‌ترین زمان ممکن حل شود.

فتحی از تشکیل کارگروهی با حضور هیأت مدیره خانه مطبوعات و هیأت مدیره انجمن صنفی نشریات محلی استان خبر داد و گفت: با همفکری اصحاب رسانه برای حل مشکلات و دغدغه‌های این قشر تلاش خواهیم کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان در ادامه سخنان خود با اشاره به لیست کابینه دولت مردمی آیت الله رئیسی اظهار کرد: خوشبختانه دو نفر از وزرای پیشنهادی از کردها هستند و این یک وعده‌ای است که بالاخره در دولت سیزدهم محقق شد.

فتحی افزود: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا وزرای کردزبان پیشنهادی دکتر رئیسی بتوانند رأی اعتماد را کسب کنند.

وی خاطرنشان کرد: دولت بعدی با انتخاب مدیران ارشد کشوری و استانی شروع به کار خواهد کرد و ما مسئولان و اصحاب رسانه بتوانیم شکافی را که عملکرد دولت دوازدهم بین مردم و دولتمردان ایجاد کرده است جبران شود.

فتحی اظهار داشت: کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم با میانگین سنی ۵۲ سال یک کابینه جوان بوده و ما خوش بین هستیم.

شهر سنندج به قطب درمان سرطان در غرب کشور تبدیل می‌شود

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان اظهار کرد: دستگاه پت اسکن طی ده روز آینده در استان نصب و راه اندازی می‌شود.

فتحی افزود: با راه اندازی این دستگاه شاهد راه اندازی بخش‌های مختلف و تخصص‌های جدید در استان خواهیم بود که نتیجه این مهم ارتقای دانشگاه علوم پزشکی به سطح دوم دانشگاه‌های کشور خواهد بود.

کد خبر 5279916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha