۲۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۳۷

فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد؛

کاهش ۴۸ درصدی ترددها در تاسوعا و عاشورای حسینی کرمانشاه

کاهش ۴۸ درصدی ترددها در تاسوعا و عاشورای حسینی کرمانشاه

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کاهش ۴۸ درصدی ترددها در تاسوعا و عاشورای حسینی استان کرمانشاه خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از روز ۲۴ الی ۲۷ مرداد ماه بر اساس اجرای طرح ممنوعیت تردد در استان کرمانشاه ۷۴۰ دستگاه خودرو در کرمانشاه اعمال قانون شده است.

وی افزود: از مجموع خودروهای اعمال قانون شده ۴۲۲ مورد مربوط به جریمه ۱۰ میلیون ریالی و ۳۱۸ مورد نیز مربوط به جریمه پنج میلیون ریالی بوده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین از آغاز اجرای طرح ممنوعیت تردد در استان کرمانشاه سه هزار و ۴۱۱ خودرو غیربومی به مقصدهایشان توسط مأموران مستقر در پلیس راه‌ها و ایستگاه‌های عودت داده شده‌اند.

جاویدان با اشاره به تداوم اجرای طرح ممنوعیت تردد خودروها از سوی مأموران انتظامی، راه و راهور استان کرمانشاه در روزهای عاشورا و تاسوعا حسینی بیان کرد: در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ترددها ۴۸ درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه طرح ممنوعیت تردد تا ساعت ۲۴ جمعه پنجم شهریور در همه محورهای استان کرمانشاه ادامه خواهد یافت، گفت: علاوه بر ممنوعیت تردد بین استانی، تردد درون استانی از شهرستانی به شهرستان دیگر هم ممنوع است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: ۹ ایستگاه بازرسی در نقاط مختلف استان کرمانشاه علاوه بر پاسگاه‌های پلیس راه برپا شده و از تردد خودروها جلوگیری می‌کنند.

جاویدان اضافه کرد: ورود خودروهای غیربومی به شهرهای قرمز در هر ۲۴ ساعت مشمول جریمه ۱۰ میلیون ریالی و ورود به شهرهای نارنجی در هر ۲۴ ساعت مشمول جریمه ۵ میلیون ریالی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه محدودیت‌های ذکر شده شامل ناوگان حمل و نقل بار و مسافر با رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی نمی‌شود، افزود: ظرفیت مسافر پذیری ناوگان حمل و نقل عمومی به صورت یک سوم و با نظارت سازمان راهداری و پایانه‌های حمل و نقل عمومی خواهد بود.

کد خبر 5285059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha