۱ شهریور ۱۴۰۰، ۸:۲۹

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی مطرح کرد:

جریمه بیش از ۳هزار خودرو به دلیل محدودیت‌های تردد در خراسان شمالی

جریمه بیش از ۳هزار خودرو به دلیل محدودیت‌های تردد در خراسان شمالی

بجنورد- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: طی یک هفته اخیر برای بیش از ۳ هزار خودروی متخلف از محدودیت های تردد، جریمه صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ سجاد نامور از عودت ۶ هزار و ۴۶۷ دستگاه خودروی غیربومی طی یک هفته اخیر خبر داد و اظهار داشت: در بررسی‌های انجام‌شده از ۲۴ تا ۳۰ مرداد ماه سال جاری، ۵۵ هزار و ۱۵۵ مورد تردد ثبت‌شده که به نسبت سال قبل در این بازه زمانی کاهش بسیار چشمگیری داشته است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی ادامه داد: در این بازه زمانی ۱۱ هزار و ۸۸۹ مورد تذکر لسانی به رانندگان داده شده است.

وی افزود: در همین مدت یک هزار و ۴۵ مورد جریمه ۲۰۰ هزارتومانی، ۵۲ مورد جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و هزار و ۹۳۵ مورد جریمه یک میلیون تومانی برای رانندگان متخلف صادرشده است.

نامور تصریح کرد: در این مدت ۵۵ هزار و ۱۵۵ مورد تردد نیز در محورهای استان به ثبت رسیده و این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل ۷۲ هزار و ۷۸۴ مورد تردد به ثبت رسیده بود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی به اقدامات انجام‌شده در خصوص اصناف نیز اشاره کرد و گفت: در این بازه زمانی از ۲ هزار و ۴۷ مورد صنف مختلف بازدید انجام‌شده است.

وی بابیان اینکه درروند بازدید از صنوف ۹۹۱ مورد از اصناف مورد تذکر قرار گرفتند و ۲۲ مورد از اصناف نیز با هماهنگی مقام قضائی پلمپ شدند، گفت: پلیس در کنار ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا است و با تمام توان برای امنیت و سلامت شهروندان تلاش می‌کند.

کد خبر 5286971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha